• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Manevî dinamikler ve müfredattaki 28 Şubat etkisi

5 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Kanber

Selamlar; Allah'ım bizi bu şükürsüz, fikirsiz, zikirsiz, şuursuz, onursuz ve uğursuzların şerrinden korusun.
  • 4 Ay Önce

Piramit

MEB cesurca davranıp radikal adımlar atmadığı sürece bu eleştiriler devam edecek.Bu yüzden tarihi bir sorumluluk taşıyor milyonlarca öğrencinin geleceği bu açıdan önemli.
  • 4 Ay Önce

HOCA

Bu kadar sığ bakış açısı ile eğitim sisteminin sorunlarını ifade etmek trajikomik. Deseniz ki müfredat yakın tarihimizi es geçiyor haklısınız. Sadece 8.sınıfta 7.ünitede inkılap tarihi dersinde ikinci dünya savaşına ve cumhuriyet tarihine yer verilmiş o da lgs de soru çıkmıyor diye önemsemiyor. Kore savaşı, Kıbrıs çıkarması, darbeler dönemi... yok. Lisede de sözel seçerseniz görüyorsunuz. EN CİDDİ MESELE İSE PRAGMATİST OLARAK EĞİTİME YAKLAŞAN MİLLETE HİTAP ETMİYOR eğitim sistemimiz OKUYUP DA NOLCAN da diyebilirsiniz halk diliyle. Sahi bir öğretmen olarak sürücü ehliyeti almak dışında okuyup diploma sahibi olmanın faydası ne ki. Üniversite bitirip işsiz kalan milyonlar asgari ücretle çalışmak için çırpınırken okumayan kalfa usta olup dükkan açıyor. Şansı da yaver giden çok az öğrenci diploma ile iş sahibi oluyor onlar da ders çalışmaktan evrim geçiriyor sabit gelirli olabilmek için.
  • 4 Ay Önce

Şeref

Medine islam devleti diye bir cihan devleti mi varki. ?.
  • 4 Ay Önce

Bir Yolcu

Arslanım, biraz tarih oku...
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23