• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Anayasa Mahkemesi HDP’yi değil, üç partiyi kapatmış!

108 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Hakan

Hacı Allah'tan korkun Allah'tan korkun Allah'tan korkun
  • 8 Ay Önce

Namıdeger Recep

Inanın babasının korucu,kardeşinin polis olması imamın terör sempatizani olmayacağı anlamına gelmez. Yazinin o bölümünü bilmeden atlamış okumamış da olabilir bilinçli bir şekilde sizinde dediginiz gibi korkudan okumamış da olabilir bunu uygun bir dille uygun bir yerde kaymakam beye anlatması lazım idi. İmam kısa yoldan yanlışlıkla atladığını okumadığını anlatmış araştırılması soruşturulması gereken bir konu. Kaymakam bey yetkisini aşarak farklı bir yol izlemiş imamın cezasını kendisi vermeye çalışmış. Ülkemiz hukuk devleti ise hukuk kuralları içerisinde gereğini yapması gerekirdi. Soruşturma actirirsin varsa bir kasit art niyet ne gerekiyorsa hukuk kurallari icerisinde imama geregini yaparsin haddini bildirisin. Allah yolunda can verenler ölü demeyin onlar Allah katında diridirler ayetini okuyarak Huzuru mahşerde yetmiskisiye şefeat edecekler deyip ailesini yakınlarını Türk milletini teselli etmesi gerekirken ne hikmetse o şehitler bölümünü okumadan atlamış. Bana çok masumane gelmedi. Butun şehitlerimize Allah tan rahmet, gazilerimize acil sifalar diliyorum. Allah ülkemize milletimize bir daha böyle açılar yaşatmasın. Amin ecmain.
  • 8 Ay Önce

Orhan İnan

Hâlâ kendimize gelemedik. Onca mücadele, onca gaile ile boğuşma ve onca verilen canlara rağmen, hâlâ ülkenin menfaati için düzgün adımlar atamıyoruz..Bunun müsebbipleri illa etkisiz hale getirilip, ülkenin önü açılmalı. Meclis göreve..
  • 8 Ay Önce

Çetin kardeşe

Ben hemen AYM nin doğru bir kararını hatırlatayım. Erdoğan hapisten çıktığında siyasetten men edilmişti. Gazetelerde artık muhtar bile olamaz manşetleri atılıyordu. Siyasi yasaklıydı. Avrupaya Gidip AİHM ye başvurdu. Orası da Erdoğan'ın Siyasi yasağının kaldırılması gerektiğini bizim AYM ye bildirdi. Ve AYM bunu kabul etti ve Erdoğan siyasete döndü. Hani o AİHM bize karışamaz diyen Erdoğan o sayede siyasete döndü. Ve şimdi karşı çıktığı AYM sayesinde.
  • 8 Ay Önce

Mustafa sağlam

Ali Bey bakın RTE kafayı yedi ne yaptığını Bilmez hale geldi biri çıkıp yanına konuşması gerek bu emekliler ne olacak diye yazma ile olmuyor sizin gibi sadece 2 kişi var sözünüzü dinlerse ne alaaa
  • 8 Ay Önce

Nurdoğan Türkyılmaz

Sn Alibey Benim Sorum Şu Olacak Anayasa Mahkemesi ne Ve De Üyelerine Sn AYM Üyeleri Acaba Merak Ediyorum da Sizler TC Devletinin Bayrağı Altında Yaşamıyormusunuz Ki!??? Göz Göre Vatan Evlatlarını Şehid Olduğunu Bile Bile Gördüğünüz Halde Bırakın Kapatmayı Devlet Hazinesinden Verilen Yardımı Bile Durdurmuyorsunuz! Bu Milleti Aptal Falan Zannetmeyin Burada Parantez Açayım İspanya'da Bir Parti Törör Örgütünü Kınamadı Diye Oranın Anayasa Mahkemesi O Partiyi Kapatmıştır Maalesef Sizler Kapatmayı Bırakın Törörist Malum HDP Neyse Dem'i Destekliyorsunuz 2.5 Senede Bir Partiyi Kapatmıyorsanız Lütfen Kendinizi Lav Edin ki Bu Millette Sizden Kurtulsun Buradan TC: Yargıtay Mahkemesine Ve De Değerli Üyelerine Sesleniyorum Lütfen Anayasa Mahkemesini Lav Edip Her Kim Töröre Destek Veriyorsa Onları da Türk Milleti Adına Yargılayınız..... NOKTA......
  • 8 Ay Önce

Bir Dost

"Baykal farkliydi..Kendisine saygi duyardim..Kiliçtaroglu her şeye rağmen bir tarz ve üslup sahibiydi...Ama bu Özgür anında dip yaptı.. " (Erdoğan) Çok yerinde ve müthis bir tespit ..
  • 8 Ay Önce

Çetin

Asıl kapatılması elzem olan AYM dir. Devlet ve millet lehine verdiği kararı hatırlıyor musunuz?Varsa lütfen buraya yazsın.
  • 8 Ay Önce

Levent 15

Teröristlerin partisini kapatamayanlar, MİLLÎ İRADE TARAFINDAN KAPATILIRLAR!
  • 8 Ay Önce

İsmail. Ercıktı

Alı Ihsanbey Baskan Mustaafa Destıcı gazı meclste hdplılerın 500 adet dosyasıvardedı Neden iktıdarpartısı dokunulmazlıklarını kaldırmıyor anayasa mahkemesı kapatmıyor. Ama iktıdar partısıde dokumuzlarının kakması icin hıcbir işlem yapmıyor
  • 8 Ay Önce

Yorum

Merkez bankasında çalışan başörtülü çalışanın iş akdine son verildi. Kulp ta kaymakam cuma hutbesını beğenmediği imamı dövdü. Hayırdır ya ikdidar CHP ye falan mı geçti.
  • 8 Ay Önce

çaml8

dolduruşa yazmışs8n acele etmişin, ic yüzünü ögrenmeden

Csn

DEM HDP DEP ayni degil mi haci? kac defa göz boyamak icin kapattilar yenisi hazir var iken ve doguda secimleri daima kazaniyorlar. hepsine siyasi yasagi koymadikca degismez ve onu da AKP göze alabiliyor mu. zamaninda sen de hic elestirmiyordun aynen simdi emekli zamlari hic yazmak istemedigin gibi.
  • 8 Ay Önce

İhsan y

Şimdiden istanbulda seçimi kaybedersek kılıf hazır olsun yazısı yalan dolan riya herşey var sanki şimdiki dışişleri bakanı osloda pkk militanlarıyla görüşmemiş dolmabahçede mutabakat yapmamışlar gibi terörü meşrulaştırmak isteyen chp ve ip diyorsun el insaf yalancı sahtekar
  • 8 Ay Önce

alp doğan

benim merak ettiğim. öcalan başkanımızdır diyen pkk nın partisi Çankayada % 11 didimde % 18 nasıl oy alıyor. Bunlar işçi oyları değil onlar yeşil kartları iptal edilir diye ikametgahlarını nakletmiyorlar. Her partinin genel merkezlerinde her sandığın kayıtları vardır. Çankaya ve didim sandıkları incelenirse bu oyların çoğunlukla siteler ve villaların bulunduğu bölgelere ait olduğu görülür.Şehitler briket evlerde pkk batıdaki pkklılar villalarda oturuyor.Bu pkk lıların kim oldukları bırakın istihbarat örgütlerini kapıcılara sorsanız bulunur. Benim merak ettiğin Allah göstermesine tarihde çok ayrılma yaşadık Türkiye bölünürse bu zatlar ne yapacak.
  • 8 Ay Önce

Baybars

Anayasa mahkemesi üyelerinin başına eli sopalı omzu yıldızlı adamlar olacak bak nasıl çabuk karar çıkartırlar.28 şubatta nasıl kısa zamanda karar alıp Erbakanın partisini ve kendini siyaseten bitirdiler? Bunlar korkudan anlarlar.Hürriyet bunlara çok bol geliyor.Eli sopalı demokrasi sevici bunlar.
  • 8 Ay Önce

ADSIZ

Kitabsız ali memleketde doktor koymadınız hastaneler rendavuyu en erken on gün veriyor İslama değil süfyancılara hizmet veriyorsunuz Siz insanları ekmeksiz doktorsuz koydunuz siz efsali safilizsiniz
  • 8 Ay Önce

Ali bey

Parti kapatmayı AKP zorlaştırıdı
  • 8 Ay Önce

Davut Yılmaz Vural

Bu yıl "Emekliler Yılı" ilan edilmiş Ali ihsan bey... Vallahi ben bu icraatı çok sevdim...Bütün emeklilerin Yılı kutlu olsun...
  • 8 Ay Önce

Hacı

İşine gelince anayasanın emri, işine gelmeyince Anayasa mahkemesi kararına uymak zorunda değiliz.
  • 8 Ay Önce

KOKAR

BU KADAR HIRSIZI ARSIZI UĞURSUZU NERDEN BULUYOR HIRSIZ FAFIZ BİLE DEVLET KAYNAĞINI KENDİ KEYFİNE LEDİ YARARINA GÖRE KULANIYOR BALIK BAŞTAN KOKAR
  • 8 Ay Önce

KOKAR

BÜYÜKÇEKMECE BELEDITESINDE OLDUĞU GİBI MI:))) HIRSIZ HERKESI KENDISI GIBI HIRSIZ ZANNEDERMİŞ...

Aslan parçası

AYM kapatılması gereken bir partiyi kapatmıyor mu diyorsun ne diyorsun Ali,bu konuda iktidar bunun neresinde, meclis neresinde, bunların dahli varmı olmalı mı bunları da anlatsana bize,gittin konuyu yine muhalefete getirdin, muhalefet mi bu işi yapacak da sen bunu yazıyorsun, kim ne yapmalı yada yapmıyor bunu anlatsana bize tane tane,yok ya senin de aslında derdin falan değil bu durum sen durumdan vazife çıkarma peşinde ve siyaset yapma amacı ile yazılar yazıyorsun bize, yoksa amacın doğruyu yazmak olsa böyle yazmazsın Ali,hem sonra iyi parti hedefini belirledi Ali hala daha iyi parti ye tepki verenleri niye yazıp duyuyor onları eleştiriyorsun Ali sana ne kim ne yaparsa yapsın, çakma diyorsun ya bunlara Nebi Hatipoğlu da zamanında çakmaydı şimdi gerçek milli oldu değilmi ak partili olunca, diyorum ya senin derdin doğrular falan değil ak parti yanında olmak senin için doğru olan onun için diyoruz ki yarın Meral hanım Cumhur ittifakına geçsin senin gözünde hacı olmazsa, İmamoğlu ak Parti'ye geçsin çok güzel Kur'an okuyor demezsen bende ne olayım...
  • 8 Ay Önce

Mezarcı

2024 emeklileri gömme yılı kutlu olsun..
  • 8 Ay Önce

Siyasi Analist

Laikligimizi şey edemeyeceksiniz....DEM'le siyasi birlikteliğimiz durduramayacaksınız...CHP, uzaya Engin Altay ile daha önce çıkmıştır... Engin Abiyi yedirneyecegiz..Enginin Abiii uzaydasin...
  • 8 Ay Önce

Bir Dost

28 Şubat''ta darbe mahkemelerinde Refah Partisi kapatılırken ve hatta 27 Mayis'ta bu ülkenin başbakanları ve bakanları darbeci katiller sürüsü ve destekçileri tarafından katledilirken bile; "Herkes yargi kararlarini saygi duymalidir...Refah Partisi devlet icin tehlikelidir....vs" diyen Islam ve Müsluman düşmanı laikçi, mezhepçi, Ataturk simsari solaklar , kriptolar ve günümüzdeki temsilcileri; bugun de "DEM kapatilamaz .." diyerek ciyakliyorlar...Dünün ve her dönemin darbe kışkırtıcılari ve fetvacilari; bugün de; PKK'nin kravatlı ve etekli şehir kadrosu ve siyasi ayagi icin "DEM kapatılamaz.." diyerek fetva veriyorlar.. Kemalist olduğunu iddia eden ve her gün Selo'ta selam çakmadan güne başlamayan eczacı Özgür yönetimindeki CHP de Demli siyasileri kırmızı halılarla karşılıyorlar . CHP'liler...Nasıl eğleniyor musunuz...?
  • 8 Ay Önce

AJAN PROVOKATÖR KRIPTO'YA

HAHAHAHAHAH...BÜYÜKÇEKMECE CHP BEOEDIYESINDE DEPREM OLMUŞ DIYORLAR:)))

DİYEN

kokmuş bir post O BİR ŞERŞAT İSTEYEN ABD EMPERYALİZMİNİN UŞAĞIYDI ÜLKEYİ KÜÇÜK AMRİKA YAPACAĞIM DİYEN

Mehmet

100 senedir heykelden başka bir şey yapmayan kafanın bunları anlaması çok zor kardeşim..

YAKIŞIR

kokmuş bir post SEN GİT HIRDIZA HER TÜKÜRDÜĞÜNÜ YALAYANA SELAM ÇAK ÖZGÜR ÖZRLİ BİZE BIRAK BİZ MEMMUNUZ O HIRDIZDA SANA SİZE YAKIŞIR

Kemalist

Helal olsun kardes...Olayı özetlemişsin.. Işte yorum..

Nadir

Tek yol DEVRİM.
  • 8 Ay Önce

Nefer

Laikligimizi şey edemeyeceksiniz....DEM'le siyasi birlikteliğimiz durduramayacaksınız...CHP, uzaya Engin Altay ile daha önce çıkmıştır... Engin Abiyi yedirneyecegiz..Enginin Abiii uzaydasin...

Kripto'ya

Islam lafını işıitince besmele duymuş şeytana dönüşen ve kulakları dikip hırlamaya baalayan provokatör kripto...Tövbe et, imana gel ve Müslümanlara saygı duyup tahammül etmeyi öğren..

Cantürk e

İslam da devrim üzerine kuruldu, yani düzene isyan ile bilip konuş olurmu.

Mustafa Kemal'in Gonullu Trolu

Tek yol islam diyip seriatla yonetilirek adam olmus bir millet ismini yazacakmisin, yoksa herkesin hostt dedigi bir yaratik olarak yorum yazmaya devam mi edeceksin?

Canturk

Tek yol Islam...

uzay yolculugu kaca MAL OLDU?

bilen var mi?
  • 8 Ay Önce

kaynak

Ekonomi Mahfi Eğilmez: Bir Türk astronotu, uzay gemisinin sahiplerine 55 milyon dolar ödeyerek uzaya göndermekle neleri yapmaktan vazgeçtik? mahfi eğilmez 19 Ocak 2024 21:13 -A+ T24 Haber Merkezi İktisatçı Mahfi Eğilmez, blogundaki "Fayda maliyet analizi" başlıklı yazısında, ilk Türk astronot Alper Gezeravcı'nın uzay yolculuğuna değindi. Eğilmez, "Yapımında hiçbir katkımız olmayan, bize hiçbir katkısı olmayacak olan bir uzay gemisiyle bir Türk astronotu, uzay gemisinin sahiplerine 55 milyon dolar ödeyerek uzaya göndermekle neleri yapmaktan vazgeçtik sorusu alternatif maliyet kavramının iyi bir örneği" ifadelerini kullandı. TIKLAYIN - Mahfi Eğilmez: Fayda maliyet analizi Eğilmez, Türkiye'nin 55 milyon dolar ödeyerek uzaya astronot gönderme macerasını, "Yapımında hiçbir katkımız olmayan, bize hiçbir katkısı olmayacak olan bir uzay gemisiyle bir Türk astronotu, uzay gemisinin sahiplerine 55 milyon dolar ödeyerek uzaya göndermekle neleri yapmaktan vaz geçtik sorusu alternatif maliyet kavramının iyi bir örneğidir" diyerek eleştirdi.

Huzur

CHP ye sor en ucuz heykel faturası ne kadar diye o fatura kadardır

kim

Var! 2 heykel parasına!

Mustafa Kemal'in Nefer'i

CHP'nin hakkini yiyorlar...CHP , Engin Altay ile uzata daha önce çıkmıştır...Engiiin Abiiiii uzaydasin...

duyduguma göre 55 milyoN DOLAR

insallah hayirlara vesile olur... amin...

Erdal

Ne yapacaksın. CHP ayyaş kafa bunlardan anlamaz

a.d.

Ya şunlara ip seçmeni demeyin. Bunlar direk ülkücü ayağında ki fetöcülerdir.
  • 8 Ay Önce

Halk ekmek

Halk ekmek önündeki kalabalık camilerdeki cemaatten fazla olmaya başladı.
  • 8 Ay Önce

Bir Dost

Emekli veya fakir filan deyil İslam düşmanısınız. Togg'u, muharip ucagimizi, ucak gemiminiz ve her gun bir yerlerden cıkardığımız gazı durduramayacaksınız.

...

Fırıncıların keyfini bekleyecek değiliz, marketlerde 5 lira fırınlarda 6 buçuk, halk ekmek 3,75 sen hangi ekmekten alırdın?

Siyasi Analist

Her secim sonrası; siyasi tercihlerinden ve 7nancindan dolayı halka her türlü hakaretleri yapan seçkinci, mezhepci, laikçi, Kandil devrimcisi solaklar; şimdi de halkçı numaraları mi çekiyorsunuz. Secim sonrası halka "Beter olun" diye hirlatanlar siz değil miydiniz...

Elik melik tooori

Günün birinde binlerce öğrenci yetiştirmiş profesör Orhan Aldıkactinin Kenan evrenle yeni anayasa konuştuğu günlerde ara sıra onun diktatör davranışlarına bakıp görürsün sennn netekim netekim demeyi görürsün bir gün dedem müftüydü demeyi ertesi gün ninemde ramazanda iyi güllaç açardı demeyi daha ertesi gün en iyi Atatürkçü benim ulen demeyi insanlarla kafa bulmayı görürsün seçmen tercihini ilgilendiren maddeleri öyle bir kompozisyon haline getireceğim ki senin gibi darbecilerin de sesi kısılmış olacak diye düşünüp düşünmediğini merak edeceğim hiç aklıma gelmezdi evet böyle düşünmüş müdür insan merak ediyor evvelsi gün 3 büyük kanalın üçünün de İstanbul'da çıkmış bir yangını haber verirken nedeni bilinmeyen bir sebeple çıkan yangına müdahale edildi diyerek aynı klise cümleleri tekrar ettikleri bir memlekette bunu merak etmeyip de ne yapacaksın acaba Orhan aldıkaçtıyi hiç yaşamamış mı sayıyoruz diye sormayıp da ne yapacaksın böyle soruyorum çünkü konuyu tartışanların dokunulmazlıkla ilgili şu madde şöyle yazılsa daha iyi olur diye bir önerisini ben duymadım nasıl bir zamanda yaşıyoruz arkadaş şu anki ceza yasasını hazırlamış profesör çıkıp cumhurbaşkanına mektup yazıyor etrafınızı saran hukukçu görüntülü çakallardan fırsat bulup size görüşlerimi anlatma imkanım kalmadı diyor bir hukukçu bir devlet başkanına böyle etrafınızı saran çakallar diye mektup yazarmi arkadaş nasıl bı zamandayiz işin gerçeği nedeni bilinmeyen sebep ne demek diye ciddi bir ceza vermeyen rtukun olduğu bi sistemde dokunulmazlık denilince bir vekili doktor bile muayene ederken öksür bakalım demeyecek şurası mı ağrıyor diye sormayacak dokunmayacak seklinde anlaşılmasi bir uçtan bir uça savrulmak değil de nedir bakın dokunulmazlık yargıyla alakalı durumlar haricinde nerede başlar ben anayasadan kendi anladığımı diyeyim mesela bir vekil tutuklanmış yemek saatinde dışarı çıkmak için yani tutulduğu lokasyonu tamamen dışına çıkmak için bir hamle yaptı diyelim görevli onun önünde bir bariyer oluşturmaya çalışır haydi biraz da sürüklemeye çalışır diyelim işte sürüklemekten bir tık üstünü yapamaz orada başlar şimdi bir tık üstü eğer mesela yumruk atmak ise onu zaten hiç kimseye yapamaz diyeceksek yinede diyelim orasi oyle fakat az önce söz ettiğim profesör seçmen tercihi ile vekalet almayı öyle bir düzenlemiş ki bir vekile yumruk atılması veya onun maaş alması bunlar hep çok özel bir durum oluyor mesela bu konuda Bir hayal kuracak olsak bunun en basit yollarından biri ben adalet bakanı olsam diye söze başlamaktır mesela ben olsam hemen serbest bırakılması için harekete geçerim diyebilirsiniz ne kadar heyecan verici fakat ben Adalet bakan olsam şimdilik henüz vekilliği düşmemiş olan o kişiye oradaki görevlilerin sayın vekilim haricinde hiştttt diye seslendiğini duysam o görevliye hayatı zehir ederim diyecek olsam hiçbir heyecan uyanmaz hatta vay geri zekalı şunun takıldığı yere bak denilir cunku nedeni bilinmeyen sebeple cikan yangınlara müdahale edilen yerlerde sen adamı içeri attıktan sonra sayın beyefendi desen ne olur demesen ne olur cümlesine sihirli bir cümle muamelesi yapilabiliyor bu arada sayın meclis başkanının kararı okutmaması şahsen benim hoşuma gitti işte burada söylediklerimle çelişki var mı bilmiyorum fakat mesela karar gazetesinde Figen hanım bundan hoşlandığını belirtmis benim de hoşuma gitti henüz niye hoşuma gittiğini çok izah edecek durumda değilim fakat sanki orada ulaşınca değil de bildirilince denilmesi bir farkındalık oluşması için yazılmış bu nasıl bir farkındalık olabilir diye düşünursem niye hoşlandığımı da bulurum zannederim
  • 8 Ay Önce

DEĞİLMİ

ARINC AKTAY MEMET METİNER ENSARİOĞLU VE DİĞERLERİ MECLİS KÜRDSÜSÜNDEN BAĞIMSIZLIK ÖZERKLİK FEDARASYON İSTİYOR HURDA PARTILI SEN AHKAM KESİYORSUN BURADA
  • 8 Ay Önce

Canturk

O kisi istese: o ve benzeri partiler hemen kapatilir,ama kapatilmamasi cikarlarina ve saltanatina hizmet ediyor!
  • 8 Ay Önce

Uğur

Anayasa Mahkemesi üyelerinin çoğu yargılanır durumdadır. O yüzden Anayasa Mahkemesi A.M. kurul oluşturamaz, düşmüştür. Cinsel Heyecan Partisi C.H.P. ise yardım ettiği PKK partisi ile beraber derhal kapatılmalıdır. Akşener ise bence CHP'den bir şeyler koparmaya çalışmaya ilaveten Zillet ittifakı için sağcı oyverenlerin gazını almaya çalışıyor. Ben onda aksine bir iyi niyeti ve cesareti mümkün sanmıyorum, ama umarım yanılmış çıkarım.
  • 8 Ay Önce

Uğur

Evet, biraz heyecanım gitti.

Uğur

Senin heyecanın gittimi?

Okur

 bu tekirdağ büyükşehir adayı için yorumunuzu bekliyoruz
  • 8 Ay Önce

Muro

Büşra Bozkurt, “CİMER’e ilettiğim şikayetlerin hiç biri yalan değil. Sadece eksik. 
  • 8 Ay Önce

çamlı

kızım bu gün uğur dündar senin dilekçenin cemaziyelini yazdı, müftü karısı numaraları bayatladı.

İstikbal göklerdedir

Çok şükür dün itibariyle uzaya da çıktık.
  • 8 Ay Önce

Cantürk

CHP'li Engin Altay uzaya daha önce cıktı...Engiin Abiii uzaydasin:)))

....

Kinayeli konuşma

nurettin

atalarımız üzüm üzüme baka baka kararır demişler iyi partililerde belediye meclis üyeleri de c h p lilere benzemiş demek ki zihniyetleri müsait tıpkı saadetlilerin istanbul belediye başkanlığına c h p lilere kazandırarak sevindirdikleri gibi çok süslü bahaneler bulunur bulurlar *her şeyin tedavisi var ahmaklığın yok* hz ali
  • 8 Ay Önce

BAKA

haltetin HIRSIZA BAKA BAKA ONANAMI BENZESEYDİ

Hüda partili

Hdp pkkdan daha tehlikeli ve sinsidir. Pkkyı gözümüze sokmakla aslında pkkknın iç seyasette meşru kazanmasının tek yolunun hdpnin bu siyaseti olduğunu bilmemiz lazımdır. Pkk öldürür yarası geçer ancak gözlerinizin önünde o öldürmeyi içinize sindirecek psikolojik algı hareketi daha çok sizi yaralar ve yarası geçmez. Demem o ki çok etkili, teröre ve fitneye asla yol vermeyecek siyasi partiler kanunu ve daha başka kanunlar lazımdır.
  • 8 Ay Önce

Mustafa Kemal'in Nefer'i

Duzeltme:.".........PKK'dan....

Hüdapar'i savunan bir Kemalist, yerseniz

Tum okuyuculari kendisi gibi gz.li zannediyor.

Mustafa Kemal'in Nefer'i

Islam düşmanı laikçi kriptolarla, mezhepci solaklara göre; Islam ve Myslumanlar; Okuldan daha tehlikelidir...28 Şubat döneminin mezheoci, Nusayri, kripto darbecileri ve darbe kışkırtıcılari da Islami ve Müslümanları "irtica" diyerek PKK'nin da önüme çıkarıp birinci tehlike ve tehtit olarak görmemişler miydi...

Kemalist

HÜDA PAR; kardeslik hukukumuza inanan; Turk devletine ve Turk bayrağına asla düşmanlık beslemeyen; çünkü Turkiye'yi aynı zamanda kendi ülkeleri olarak gören; bayrağımızı da kendu bayrakları kabul eden aslan parçalarıdır...HUDA PAR ile ateist, zerdüşt, taseron, tetikçi teror örgütü PKK'yi aynı görenler; CHP, PKK ve DEM destekcileridir...

Yorum

Geç bunları desteklediğin hüdapar şehitler için tazıye mesajı bile yayınlamadı

SÖYLEDİNİZ

Hhurda pırtılı PKK SİZDEN FARKLI NE İSTİYOR BAĞIMSIZLIK ÖZERKLİK FEDARASYON BUNUDA MECLİS KÜRSÜSÜNDEN SÖYLEDİNİZ MİLLİYETCİLERİNDE GIKI ÇIKMADI NE YAZIK Kİ

Asım,ın nesli

Chp denen zihniyetin kelimei- Tevhide olan tahammülsüzlüğü ve İslam dinine olan düşmanlığı ortadayken, chpli İstanbul belediyesinin başındaki madrabaz önümüzdeki seçimlerde İmamoğlu soyadıyla yine sazan avına çıkacak, 31 mart 2019 daki seçimi 13 bin oy farkla kazandığı düşünüldüğünde, İngiliz kraliçesinin Türkiye deki uç beyliği olan karamollaoğlugiller kabilesinden ne kadar oy tırtıklarsa o kadar kardır, bugün Almanya da hristiyan demokrat diye bir siyasi parti var, ve Almanya dünyanın en zengin ülkelerinden biri, yani Almanya dini siyasete alet etmekte bir sakınca görmüyor, peki Türkiye de durum ne Müslüman demokrat diye bir parti kurulabilirmi Türkiye de, chpnin baş tacı ettiği darbe anayasasının defolu demokrasisi buna müsaade eder mi, tabi ki etmez edemez, bırakın Müslüman demokrat partiyi osmanlıyı ve Selçukluyu.çağrıştan simgelere bile tahammülü yok chpnin defolu demokrasinin, öyle ya chp olmasaydı ne Selçuklu olurdu ne osmanlı olurdu, alkol ile sulandırılmış ve yıkanmış beyinlerde mantık bu maalesef, anayasa mahkemesinin chp denilen zihniyetin çıkarlarını korumakla yükümlü olan bir hukuk bürosundan farkı yoktur, ee Mehmet moğultaylar, Seyfi dedeler onca dolabı ve dümeni boşuna çevirmemişler yani, diğer taraftan ey chpliler fıtratınız gereği, şeriata karşısınız, hilafete karşısınız, dine karşı diyanete karşı ve hatta imamlara da karşınız, lakin çıkın bize açıklayın İmamoğlu soyadıyla insanları aptal ve ahmak yerine koyarak kendisine menfaat sağlamaya çalışan birine hangi gerekçe ile hangi yüzle oy vereceksiniz, İmamoğlu soyadıyla siyaset yapmak oy hırsızlığından başka birşey değildir, haydi ey chpliler İmamoğlu isimli birine oy vermeyerek ne kadar laik olduğunuzu kanıtlamak için size bir fırsat, bence laikliğinizi şey ettirmeyin, İmamoğlu isimli birine oy verdiğiniz bir ortamda laikliğin adını anmak söz konusu dahi olamaz sizin için, İmamoğluna tatile çıkmak çok yakışacak, haydi ey chpliler hep birlikte İmamoğlunu tatile çıkaralım, İstanbul seçimlerinin sloganı, Ekrem tatile çıksın, olmalıdır.
  • 8 Ay Önce

Güzel yazı yazmış ama begenen tek bir kisi o da yasagidaki y.....a!

Bir secimde de muhtar adayina tek oy cikmisti, karisi bile oy vermemisti.

.....

Güzel yazı yazmışsın Asım kardeş, her zaman yazılarını severek okuyorum tebrikler..

Erhan

"İyi Parti'nin aklı başına geldi" diyorsun. Oysa İyi parti daha öncede herşeyi bilerek yaptı. Tek Hedefleri Erdoğan'ı devirmekti. Bunu başaramayinca şimdi ise bari elimizdekileri kacirmayalim hesabı ile hareket ediyorlar. Oysa CHP ve HDP şimdi ne ise öncede aynı idi
  • 8 Ay Önce

Hayta

Derdimiz cumhur ittifakına seçim kazandırma değil desenizde herkezin derdi seçim kazanma bütün siyasilerin .tuttuğunuz siyasi parti birgün dem ile bile ortak olunca niye bu demeden devam olacak
  • 8 Ay Önce

Muhammet

Meclis toplanıp bu atalayın vekilliğini düşüremiyor mu?
  • 8 Ay Önce

ÖZCAN ŞAHİN

GÜNAYDIN DAHA UYANAMADINIZMI ..
  • 8 Ay Önce

Kaleci

Özcan abi ben uyandım..

Atilla Nedil

FETÖ yü içinde barındıran partiler! Ateş elinizdedir. Gün gelir eli yakar. Satarlar adamı bunlar.
  • 8 Ay Önce

müslüm

AYM Türkiyenin bağımsız tarafsız en yüksek yargı organıdır.HDP yi kapatsa ne olur kapatmasa ne olur.Pratikte hiçbir değeri yok.Kapatılır birgün sonra yerine bir parti daha kurulur.İYİP ye gelince zaten bu partinin oyunun yarısı CHP den gitti.Şimdi o oylar CHP ye geri geliyor.AYM ye direktif vermeyi bırakın.Yada AYM yi kaldırın mahkemenin yerinede tek adam geçsin.Can Atalay serbest bırakılmalıdır.Bırakılacakta zaten.
  • 8 Ay Önce

20 yıldır aynı hikayeler...

HDP ile CHP görüşmese AKP görüşüyor. HDP ile AKP görüşmese CHP görüşüyor. Hiçbirinin yok birbirlerinden farkları, aynı deliğe su akıtıyorlar. Vatandaşa da burada horoz dövüşü yaptırılıyor.
  • 8 Ay Önce

nurettin

Tek yol islam diyerek seriati uygulayip son 400 yilda siyasi, askeri, ekonomik, teknolojik alanda basariya ulasmis varsa bir millet ismi yazabilecek mert bir yorumcu varmidir acaba burada?
  • 8 Ay Önce

Ak Partimiz konuşmaz yapar!

Yüce rabbime çok şükür ki baska parti oylarina talip olunca aninda PKK'ci dedigimiz, AYM kapatincaya kadar en az Ak parti kadar yasal olan partinin meclis başkanvekiline icinde 15 memur olan 150 metrekare ofis verip altina polis eskortuyla birlikte son model mercedes araba cektik. Bitti mi, bitmedi, biz bitti demeden bitmez, bir de devlet protokol listesinde onceden 5. sirada olan Genelkurmay Başkanımızı 12. siraya alip Süreyya Önder'i onun önüne koyduk, törenlerde geri dönüp arkasında esas duruşta bekleyen komutanımıza sırıtıyormuş.Ama olsun, zaten cifte standartta bizimle kimse bas edemez. 10 yil onceki açılım süreci dahil biz bunlarin cogu suc teskil eden on kat daha beterini yapinca demokrasi icin yapiyoruzdur, ama bizden baska parti DEM Partinin oylarina talip olursa Turkiye’yi bolmek isteyen vatan haini teroristlerdir. Var mi bir diyecegi olan?
  • 8 Ay Önce

Siyasi Analist

Bu yorum elestiri veya destek yorumu degil, durumu analiz eden bir yorumdur. AKP Iktidardayken AYM DEM'i asla kapatmaz. Cunku AKP'nin mutedeyyin Kurt Vatandaslarimizdan aldigi %40 civari oy % 20'nin altina duse ve zaten kritik oy duzeyine dusmus olan AKP Iktidarini surduremez. Ayica konser basip masumlari katleden Hamas'a verdigi gereksiz destek nedeniyle zaten cok zayiflamis olan dis destek SIFIRLANIR ve iktidarda kalmasi imkansiz hale gelir.
  • 8 Ay Önce

Kemalist

Allah razi olsun Ali Bey, sayenizde Anayasa Mahkemesi - Yargitay yapay kavgasinin nedenini de cozmus olduk. Parti Baskaninin yillardir hapiste oldugu bir partinin kapatilmamasi hukuk garabetidir. Bundan su sonuc cikar: ya HDP de sucludur ve coktan kapatilmaliydi, veya Demirtas sucsuz ve haksiz hukuksuz bir sekilde hapiste tutuluyor. Demek ki DEM'i kapatmak gibi bir niyetiniz asla yok ki olsa protokol listesini degistirip DEM'li Meclis Baskanvekili Sırrı Süreyya Önder'i PKK ile savas icinde olan Ordumuzun Genelkurmay Baskani'nin onune koymaydiniz. Sonuc olarak secim oncesi DEM'i kaptmak o bolgeden AKP'ye gelecek oylari da azaltacagi icin nerdeyse tum uyeleri tarafinizdan secilen AYM Bizden degil, bu nedenle DEM'i kapatmiyor algisi yaratmak icin zaten bana cok tuhaf gelen AYM-YARGITAY Yapay krizini cikarmisiniz. Sizler tebrik ediyorum, inanin Feto bile kiskanmistir bu buyuk oyunu. Sonuc olarak, ne yaparasaniz yapin, o sizin sorununuz, ancak kendiniz haric herkesi Fetocu ve PKK'ci olarak suclamamkatan vaz gecin Ali Bey. Kemalistler DEM de Kapatilsin ve siyasi ayak da dahil tum Fetoculer devletten GERCEKTEN temizlensin diyor!
  • 8 Ay Önce

IQ Dusuk anlamiyor ..

Yanitlayacakmisim. Ulan sen kimsin ben kimim, gozumun ucu bile olamazsin, senin gibi comarlara hosttt der gecer giderim.

Mustafa Kemal'in Nefer''i

Mustafa Kemal'in ömrü; sömürgeci vahşi Hıristiyanlar ile mücadele ile geçmiştir ... Türk gençliği de Ata'sinin yolundan giderek; Islam'a, Müslümanlara ve Türk devletine kuduz gibi düşmanlık yapan vahsi Hiristiyan ve vahsi Yahudi artığı kriptolarla tabiki mücadele edecektir. elhamdülillah...Gezi eylemlerinde sözde PKK,YPG bayraklarıve APO posterleri taşiyan PKK'li yoldaslarinizla omuz omuza eylemler yapın, Molotofkarla polis otolarına saldırıp belediye otobüslerini, hatta ambulansları atese verin; sonra da kudurmuş gibi boynunda Turk bayraklı bir atlı ve elinde "Allah'tan başka ilah yoktur, Muhammed de Allah'ın kulu ve elçisidir" lafzı olan Kkelimeyi Tevhid' taşıyan babaniz yasindaki bir ihtiyara hırlayıp saldırın, yumruklayın ve medya yoluyla bu saldırganlığı teşvik edin sonra da gelin burada Turk ve Atatürkçü numaraları yapin..... Yanıtla

Kemalist

DEM de kapatilsin derken elbette PKK ile organik bagi hukuken gecerli delillerle ispat edildiyse demek istedim. Feto'culer icin de ayni, evrensel hukukta gecerli deliller varsa devletten temizlensin.

KEMALİST

YİNE AYNI TERANELER,SIKILDIK YAHU EZBER; EZBERRRR!!! GERÇİ BUNU BAŞTAN SÖYLEDİKYA ,ELİM SENDE OLSUN, LADESE 10 KALA AKLIMDA HİKAYESİ...İŞTE CUMHURİYET,ŞERİAT ÇATIŞTIRMASI,ATATÜRK DÜŞMANLIĞINA HEYKELDEN, KILIF BULMALARLAR,YADA ÜSTÜ KAPALI DİNDAR KİŞİ ELEŞTİRİLERİ YADA TÜRBANLI, CUMHURİYETÇİ KAVGASI:=) SEÇİM BU YA NELER NELER OLUR ?TOPLU TAŞIMALAR CABASI VS GEÇ BUNLARI ANAM BABAM: HDP; AKP; CHP; MHP VS KARŞILAŞMALAR:)) BUNUDA YAZARMISINIZ LAF SOKUP ÇIKARTIRKEN ACEP,AKP, ANAYASA GÖRÜŞMELERİN HPD KAPISINI ÇALIP GAYET NORMAL DEMİŞTİ DEĞİLMİ? BUNUDA SÖYLEYELİM UNUTMAYALIM, BOL BOL GÖRÜŞMÜŞTÜ HATIRLARSANIZ ..SİZ DAHA OKADAR ADINIZ ÜZERİNİZDE DEĞİLMALESEF SEYİRCİ "AK" LAMADI SİZİ.ALİBEY ,BUNUDA NOT EDİNİZ..KAPATIN SİZ TEPKİ OYUNDAN KORKUYORSUNUZ YOKSA HEMEN KAPATILMALI YANİ KISACA:HEPSİ NAME,.DÜMEN BUNLARRR ,GEÇ ANAM, BABAM BUNLARI BİR KALEMDE SİLDİK ATTIK BUNLARI KEMALİSTLER OLARAK......ŞİMDİ EMEKLİ ,ZAM ALACAKMI? AKP, GENELDE BİR STRATEJİYİ BİR KAÇ KEZ YAPAR, NE YAPACAKTIR_ MUHTEMELEN TEMMUZ -HAZİRAN ZAMMINI ŞUBAT -MARTA ÇEKECEKTİR VEDE YİNE 2025 OCAĞA KADAR 12000 TL İLE SABİTLEYECEK GÖZÜKÜYOR.. BUNUDA CEM KÜÇÜK ASLINDA AĞZINDAN KAÇIRDI PEKİ BURDA OLAN KAR NE BÜTÇE KAR EDECEKMİ? EDER TABİ EMEKLİ PARAYA SIKIŞIK HAYIR DEMEYECEKTİR ANCAK YILLIK 7500 OLACAK ZAM 2500TL KAYIPLA KAMU KASASINA İNTİKAL EDECEKTİR...BUNU YAPARSA EĞER OLACAK BUDUR KARDEŞİM AKP, DAYANAMAYACAĞINI BİLİYOR EMEKLİ SÜREKLİ PRES YAPMAKTA,AYRICA BÜYÜK ŞEHİRLER NUFUS YOĞUNLUKLARI BUDA AKP CANINI SIKICAK GİBİ DURMAKTA..! )GERÇEK BUNLARDIR)
  • 8 Ay Önce

Trol'e

HAHAHAHAHAHAHA......

Super yorum ama begenen yok

Yorum yazan yalakasi bile begenmemis, %99 kendisi olsa da.

Mustafa Kemal'in Gonullu Trolu

Gercek Kemalistler asagidaki sozde Kemalist, ozde Hamas comarini adam yerine koyup muhattap olmasin. Hosttt diye yazin yetere, kurugunu kistirip geri geri bakarak kulubesine tasma sahibinin gonderdigi kemikleri yemek icin kacar aninda.

Kemalist

Sağ ol kardeş...Işte bir şeyler yazıyoruz...Doğruları da halkımız takdir ediyor...

Kemalist

Mustafa Kemal'in ömrü; sömürgeci vahşi Hıristiyanlar ile mücadele ile geçmiştir ... Türk gençliği de Ata'sinin yolundan giderek; Islam'a, Müslümanlara ve Türk devletine kuduz gibi düşmanlık yapan vahsi Hiristiyan ve vahsi Yahudi artığı kriptolarla tabiki mücadele edecektir. elhamdülillah...Gezi eylemlerinde sözde PKK,YPG bayraklarıve APO posterleri taşiyan PKK'li yoldaslarinizla omuz omuza eylemler yapın, Molotofkarla polis otolarına saldırıp belediye otobüslerini, hatta ambulansları atese verin; sonra da kudurmuş gibi boynunda Turk bayraklı bir atlı ve elinde "Allah'tan başka ilah yoktur, Muhammed de Allah'ın kulu ve elçisidir" lafzı olan Kkelimeyi Tevhid' taşıyan babaniz yasindaki bir ihtiyara hırlayıp saldırın, yumruklayın ve medya yoluyla bu saldırganlığı teşvik edin sonra da gelin burada Turk ve Atatürkçü numaraları yapin.....

Kemalist,e

İşte yorum budur!

MUZAFFER

ELİNE SAĞLIK TESBITLERIN GÜZEL BENDE KATILIYORUM, 1001 SORUNLARI ÇÖZMEK İÇİN ÇOK ÇALIŞAN BİR LİDER VE HÜKUMETINE TEŞEKKÜR EDİYORUM ALLAH CC RAZI OLSUN HAZRETİ MUHAMMED MUSTAFA SAV HÜRMETİNE SAĞLIK UZUN ÖMÜR VERSİN İNŞALLAH AMİN..........TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİNİN DÜŞMANLARI DIR LAR, YALANCI LAR SAHTEKAR LAR KATİL LER YARGI, MEDYA, SERMAYE ,c h p =VATANINI DÜŞMANLARI DIR LAR, AYNASI İŞTİR KİŞİNİN LAFA BAKILMAZ.........
  • 8 Ay Önce

EDER

muzaffer UMARIM ÇABUKTAN KOMŞU EDER

Orhan

Hdp yi kapatamayan Anayasa mahkemesine ne gerek var. Bunların dokunulmazlık zırhı kaldırılmalı...
  • 8 Ay Önce

Hacı

Bu ülkede yaşayan insanların çoğu insanca yaşam hakkı elinden alınmış, açlık sınırının altında sefalet ücretlerine mahkum edilmiş durumdayken başka neden bahsedeceksin. İnsanca yaşama yani, sağlıklı beslenebilme, barınma, eğitim, sağlığa ulaşma hakkı olmayan insanların olduğu bir memlekette sürekli başka şeylerden bahseden bir kişi iyi niyetli değildir. İnsanları bu duruma düşüren siyasal iktidarın hınk deyicisidir. Saygıyı da haketmez.
  • 8 Ay Önce

Muhterem

Özgür Özel olsam ilk işim HDP nin kapatılması için Meclis'e önerge vermek olurdu. Hatta bununla da yetinmez Apo'nun idam edilmesi için de ayrı bir önerge verirdim. Gündemim HDP'li vekillerin ve dar gelirlinin aldığı maaş olurdu. Ve emin olun açık ara seçimi kazanırdım. Ama kör ve sağır olmuşcasına hala bu hainlere yaranmaya çalışıyorlar ya anlamak mümkün değil.
  • 8 Ay Önce

.....

Kemalist, aynı şeyleri yazma yahu, eskiden çizik plaklar vardı müziği aynı yerden tekrar, tekrar, çalardı bizde gülerdik..

KEMALİST

Laikligimizi şey edemeyeceksiniz....DEM'le siyasi birlikteliğimiz durduramayacaksınız...CHP, uzaya Engin Altay ile daha önce çıkmıştır... Engin Abiyi yedirneyecegiz..Enginin Abiii uzaydasin...

Siyasi Analist

A'dan Z'ye tum yorum yanlis. En basta Meclis'in parti kapatma yetkisi yoktur. O yetkiyi Meclis'e 1960'da Menderes verdi ve sonun baslangici oldu. Turkiye'de irklar birbirine karismistir ama % 10-15 Civari Kurt Vatanadasimiz vardir. Bunlarin % 2-3 PKKcidir, kalani TC'de baglidir. AKP Dahil rahmetli Erbakan'in dedigi gibi secimlerde anahtar rolu olan Kurt kokenli secmenlerimizin tumune PKK'ci gozuyle bakan hicbir parti iktidar olamaz. AKP'deki buyuk oy erozyonunun esas nedeni de budur. Madem oyle CHP'nin zaten bir yetkisi ve gucu yok, AKP kapattirsin partiyi, AYM niye oyaliyor, iste tam bu nedenle. AYM-Yargitay sozde kavgasini one surup AYM Bagimsiz diye cevap verip guldurme beni kendine, tum uyeler 2002'den sonra secildi.

Basit

Eger karsindaki tehlike daha buyukse - direk olmasi gerekmiyor, indirek de olabilir - birbirleri ile ayni dusuncede olmayanlar benzer hareket edebilirler. Bu birbirlerine destek verdikleri veya uyustuklari anlamina gelmez. Bence IP ve DEM ayni kisiyi desteklerse AKP ye karsi bir kazanc olur.
  • 8 Ay Önce

Muh

İleri derecede milliyetçi geçinen Musavvat , Koray aydın vb. Adamların aklı başına gelene kadar iyi partiden ayrılan insanlara yazık olmadımı genel başkan ne yaparsa koltuk için tamam diyen bu adamlar şimdiye kadar bu ülke için hangi hayırlı işi yapmışlarda ileri derece milliyetçi olmuşlar bana göre MHP dünyanın en şanslı siyasi partisiymiş ip çilerden ucuz kurtulmuş şimdi düşünebiliyormusunuz Musavvat ve Koray MHP de bu neye benzer biliyormusunuz şeytanla yatağa giren adamın yüzde elli şansı vardır ikisinden biri becerir ama Musavvat veya Koray’la yatağa girenin şansı sıfırdır bu gibi adamların derhal siyaset sahnesinden silinmeleri gerekmektedir saygılarımla
  • 8 Ay Önce

Muh

İleri derecede milliyetçi bay Musavvatın aklı başına gelene kadar iyi partiyi terk eden arkadaşlarına yazık olmadımı şimdi kalkmış traş yapıyor böyle güdümlü adamlardan bu ülkeye hayır gelmez bu mesavvat ve benzeri adamlar siyaset sahnesinde olduğu müddetçe türkiye bir adım ileriye gitmez Musavvat Koray vb.şimdiye kadar millet menfaatine hiçbir faydası olmayan adamlardır bu ad
  • 8 Ay Önce

Okur

2019 seçimlerinde de aynı teraneleri dinledik. Ne oldu İstanbula. İmamoğlu bu vatanın evladı degil mi. İlla da akp li birisi mi olacak. Bu neyin telaşı bu kadar. Akp nin istedigi reis ne derse o olacak. Gel deyince gelecek. İstifa et deyince edecek bir başkan mı.
  • 8 Ay Önce

Okur'a

5 yıldır bir şey okumadınmı? inadına mı yazıyorsun millete maksadını anlayalım
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23