• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Trollerin temsilcisi Altaylı’ya laiklik dersi!

146 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

DİLERİM

nefer ... SİZE VERDİĞİM RAHATSIZLIKTAN DOLAYI ÖZÜR DİLERİM
  • 1 Yıl Önce

Maziye bir bakıver

Birzamanlar ülkemizde işgal altındaydı,bir yiğit çıktı meydane alayını yaptı pervane...
  • 1 Yıl Önce

Nazim arat

28 şubat zaptiyesi altaylinin içine İslam ve akp kaçmış, caresi yok böyle yaşayacak. En küçük.bir trafik ihlaline polise küfür bile eder ama sorsan insanım bile der
  • 1 Yıl Önce

ALİ ASAF

Laiklik veya laisizm, devlet yönetiminde dinin veya dinsizliğin referans alınmamasını ve devletin din veya dinsizlik karşısında tarafsız ve tepkisiz olmasını savunan ilkedir.
  • 1 Yıl Önce

ALİ ASAF

Ali bey yukarıda değiştirildiğinden söz ettiğiniz Anayasaların hiçbirinde, Anayasamızın ilk dört maddesinde bir değişiklik olmamıştır. (Atatürk milliyetçiliğine bağlı’ eklemesi dışında.) Hele ki sizin değiştirmeyi düşündüğünüz şekliyle asla. Buna yeltenen bile olmamıştır. Zaman zaman 3-5 tane kendini bilmez, ele geçirdikleri birtakım erklerle ve imtiyazlarla hadlerini aşan söylemlerde bulunmuşlardır. Bulunacaklardır da... Çok sevdiğim bir atasözümüz vardı anımsayamadım şimdi. Isırmakla havlamakla ilgiliydi. Neyse çok da mühim değil. Siz bırakın azizim kimin ne yazdığını ne söylediğini! Önemli olan Vatana ve Millete faydalı olmaktır. Gerisi boş. Gerisi laf salatası. Yoksa siz halen duymadınız mı? ''Her koyun kendi bacağından asılırmış'' diyorlar; Siz sakın üzerinize alınmayın ha... koyunlara diyorlar.
  • 1 Yıl Önce

Bir Dost

Türküyle , Kürdüyle, Arabiyla , Çerkeziyke, Alevisi ile Sunnisi ile, Türk devletine gönülden bağlı gayrı müslim vatandaşlari...vs ile biz büyük bir aileyiz....Türkiye bizim evimiz...Kardesligimizi, dirligimizi, birliğimizi bozmaya çalışanlara Rabbim fırsat vermesin inşallah...Geceniz hayrolsun inşallah...Vesselam...
  • 1 Yıl Önce

Bir Dost

Boyle guvercin gibi yazdigima bakmayin, bunu Turkiye'de herkes biliyor, firsat bulsak bizim mezhepten haric herkesi bu ulkeden kovariz!

(Gercek) Kemalist

Mustafa Kemal; Müslümanoglu Müslüman vatansever bir Osmanlı-Türk subayıydı...Mustafa Kemal eğer mezarindan kalksa; Atatürk simsarlığı ve Kemalist numaraları yaparak lasikçigecinerek devlet, millet ve din düşmanlığı yapan kripto haçlı artiklarini odunla kovalardı...
  • 1 Yıl Önce

Degil gidip ziyaret etmek, Anitkabir'e 5 kilometre bile yaklasmamis

Taliban h*vlamis, nerden biliyorsa.

Tarih Öğretmeni

Bence de Mustafa Kemal'i "Kemalist" görünümlü Atatürk simsari kriptolarin ellerinden kurtarmak gerek...Mustafa Kemal; devletin kurucusudir...

Akademisyen

Bu topraklarda ve hatta bu sayfalarda bile "Türk ve "Kemalist" numarası ve Atatürk simsarlığı yaparak surekli fitne, kaos ve provokasyon peşinde koşan ve Islam'a, Muslumanlara, Turk devletine sizofrrenik bir bicimde düşmanlık yapan haçlı kılıç artığı kriptolara dikkat..Bu hastalıklı kripto zihniyeti açık eden en önemli özelliklerinden birisi Islam'i hâşâ "Ortaçağ zihniyeti" olarak tanımlamamalıdır ve PKK-DHKP-C, HINCAK TAŞNAK..vs gibi terör örgütlerine sempati duymalaridir...
  • 1 Yıl Önce

Akademisyen

@şuayip: Rica ederim yeğen...

şuayip

Hocam, bu aydınlatıcı fikirleriniz için çok teşekkür ederiz...

Haydar

Haklisin Hocam...Bahsettiginiz kripto tiplerden bir tane de bu sayfalarda var...

Bir Dost

Neslimiz daim olsun..//...İmanimiz kâim olsun...//...Devletimiz ebed müddet olsun...
  • 1 Yıl Önce

Nefer

Laikliği ve Atatürk'ü maske ederek, Atatürk simsarlığı yaparak bu ülkenin insanlarına, İslam'a, Türk devletine sizofrenik bir bicimde kuduz gibi düşmanlık yapan haçlı kılıç artıgi kriptolarin kuyruk acıları taa 1071'den, 1453'ten, 30 Agusos'ran kaynaklanmaktadır...
  • 1 Yıl Önce

MUZAFFER

.Bazen seni taniyamiyoruz...Ne ayaksın Nefer...? Acaba hakkında yazılanlar doğru mu ne...

can

Nefer yoldaş, arada ne oluyor böyle sana...? Kafa gidip geliyor mu...

(Gerçek) Bir Dost

Iki yüz bin trol besleyeceklerine, iki yüz bin s*ğır besleselerdi şu an süt, peynir bu kadar pahalı olmazdı.
  • 1 Yıl Önce

Levent 15

Bazı insanlar vardır. Görüldükleri zaman Allahu Teala 'yı, Peygamber Efendimiz' i(sav).. hatırlatır.. Bazı insanlar da vardır ki, Onları da gördüğünüz zaman, küfür, yalan, hakaret, iftira, gavura muhabbet müslümana düşmanlık...Tahmin edin bakalım ikinci kategoriye giren MÜPTEZEL KİM OLABİLİR?
  • 1 Yıl Önce

...

Kıyamet savaşı kapıda iken bütün derdin bu lakirdilar mi 
  • 1 Yıl Önce

Korkut

Yorumlara goz attim.Fatih Altayli eski tufek ne oldugu bellidir.Ondan guzel sozler beklenmez.Asil demek istedigim.Degerli okuyuvular. LAISIZIM KITABI. Yazar A.Rahman Dilipak hocamizdir. Lutfen slin okuyunuz. Musluman Turk laik olamaz .Fransa papazlarin kilisenin baskisindan ,halk dini reddetmistir.ogrenin.
  • 1 Yıl Önce

Kemal

Dilipak hayal Dünyasinda yüzyildir Müslüman Türkiye laik ve ornek Ülke. Hayal Dünyasin da yasiyor yaziyor yaziyor Dilipak ne istedigi belli degil

Korkut

Degerli Hasan bey.Abdurrahman dili pakin laisim diye guzel bir makalesi yayinlanmisdi.Akitte .Lutfen bir daha yayinlarmisiniz mahsuru yoksa tabii.Herkes fransizlarin nasil din baskisindan kurtulup,dinsizlestiklerini ,dini baskilari anlatiyordu.Onlar dinden uzaklasti kurtuldu.Bizi dinden uzaklastirdilar batirdilar.Bizim dinimizde baski yoktur.Laikligi kullanip muslumanlari sindirdiler geri biraktilar.Bu millete cok iyi anlatilmalidir.Biz Fransiz degilix.Nicin lail olalim.Selamlar
  • 1 Yıl Önce

Orhan İnan

Kendilerini fikri sabitleri ile mutlu hisseden ,ilkokul da ezberlediklerini değişmez doğrular kabul eden ilerici, çağdaş ve de sonuna kadar laik beyleri ve hanım efendileri şikayet ediyorum. Cumhuriyetin 100.yilina geldik, 4 nesil bunların elinde yetişti. Buna rağmen hâlâ gerici, yobazlar siyaset yapıyor, gazetecilik yapıyor. Bunlar görevlerini layıkıyla yapsalardı bu günleri gormezdik.
  • 1 Yıl Önce

Savcı

Benim gündemim geçim. Diğer gündemler beni ilgilendirmiyor. Bunların tamamı kısır çekisme gidin Anadolu da sorun insanlara çoğu laiklik nedir bilmezler. Birileri yaşam tarzlarına dokunulacak korkusu ile gündemde tutuyor. Gündem emekli hemde mağdur emekli . Ali bey Allah rızası için birde emeklinin durumunu kaleme al
  • 1 Yıl Önce

Mehmet DOĞAN

Teşekkurler elinize yüreğinize saglık
  • 1 Yıl Önce

Beberuhi

Dün Meral hanım haması eleştirdi diye ne ahlâki kaldı ne şerefi senin gözünde Ali, bak bugünlerde Arınç dahil çoğu aynı Fikri savunup hamasın yanlış yaptığını haklıyken haksız duruma düştüğünü ifade ettiler,eyyy tarafsız ve dindar Ali yokmu bunlara da diyeceğin bişey...
  • 1 Yıl Önce

Orhan

Ali nin işi o kadar fazla ki,hangi birine laf yetistirsin?.O nu da senin taife yapıversin .Olmaz mı beberuhi?

Levent

Altaylının hakkından Levent Kırca geliyordu.
  • 1 Yıl Önce

Zeynal özer

Bir lâiklik tutturmuşlar gidiyorlar Ne anlama geldiğini kendileride bilmiyorlar
  • 1 Yıl Önce

Nefer

Hadi, nerde kaldi namertler, havlamalari bekliyoruz.

Bir Dost

Laikligi Fransizlar degil, bu prensibi uyguladigi icin 16 imparatorluk kurmus, Cin'e bile Cin seddini insan ettirmis kadim Turkler icat etmis ve Hazar'in Kuzeyinden goc ediip Avrupa'ya da ogretmis ve onlarin dunyada soz sahibi olmasini saglamistir. Buna uymayan Araplar ve Arap hayrani milletler laik Milletlerin dilenciligini yapmaktadir. Itiraz eden aksini ispat eden tek bir tane olsun ornek yazmazsa NAMERTTIR!

laikliğin tanımını sormuşsun işte cevabı :

laiklik fransız gavurunun icat ettiği dinsizliğin devlet idaresinde olması gerektiğini savunan insan yapımı , Allahın kanunlarını istemeyenlerin dayatmasıdır..

099

ELHAMDULILLAH DINIM İSLAM BEN DE MUSLUNANIM DIYEN HERKESIN ANAYASASI KLAVUZU KURANI AZIMUSANDIR. ALLAH IN VERDIGI AKIL VE IRADE YI (HAK VE BATILIN SAVASINDA ) NEFSINE , SEYTANA VE BESERIN ( KUFFARIN KURALLARINA ) TESLIM EDENLER OLMASAYDI AHIRETTEKI CEZA YURDU DA OLMAYACAKTI.
  • 1 Yıl Önce

Kucuk beynin

Oy oranlari ile Kemalizmin zerre kadar ilgisi olmadigini bir turlu almiyor. CHP'de dinciler oldugu gibi AKP icinde de Kemalistler var. Bir partiye oy verenlerin hepsi ayni olsaydi sen ve Ozlem Zengin arasinda 180 derece fark olurmuydu?

Nefer

Iste delili.Dunya capinda kabul goren arastirma kurulusu PEW'e gore (inanmayan Google'a 'PEW, Sharia Research' yazarak acar bakar), 100 yildir cabalamalarina ve firsat bulursa dunyaya hukmedecek Turk zayif kalsin diye kasti olarak verilen cok buyuk dis destege ragmen SERIAT-HILAFET Yandaslari zar zor ancak % 12'ye ulasarak tum dunyada Muslumanlarin yasadigi ulkeler arasinda SONDAN UCUNCU. Sonuclara kimse kasdi diyemez, cunku Seriatcilari Misir icin % 74, Tunus icin % 56, Afganistan icin % 99, Azerbeycan icin % 6 bulmuslar ki tamami son derece mantiklidir.

KOKAN

nefer BUNLARI FENA KORKUTMUŞSUN SANA SALDIRMAK İÇİN YALA ÜSÜNE YALAN SÖYLEMİŞ KOKAN POST SEN NE YAMAM ADAM MIŞSIN NEFER

bir

Nefer senin kemalizmi kemal Kılıçdaroğlu ve avaresi istemiyor kim istiyor kemalizmi nedir ne o cahiller gericiler yobazlar bir şey uyduruyor birileri de inanıyor

Nefer

Turklerin anayasasi Kemalizmdir, bunun disinda anayasa kullanan milletlerin hepsi batmistir. Nafile debelenmeyin, Turk'u asla batiramayacaksiniz. 100 yildir ugrasiyorsunuz, azimusan diyenler kac kisisiniz? Ben yazayim, cunku kalin kafaniz almiyor: % 12.

NURAN DEVRES

Uğur adlı biri bir fıkra yazmış. Güleyim diye okumaya başladım. 
  • 1 Yıl Önce

Adam 20 yilda ilahiyat doktorasini bitirmememis

Diger bir meczup onu prof yapmis. Capiniz bu kadar iste!

Urhan

Biz biruda ugura prefesör deriz. Buraninin en kulturlüsü ugur Abimdir sonrada benni solerler.

SUAT

BU ZAVALLILAR KENDİLERİNİ NE GÜZEL ANLATIYOR “Eeeee dediğim gibi, bunların dünyadan haberi yok. Bunlar kültürsüz ve eğitimsiz oldukları için bir şey söylemeleri mümkün değil. Bunların söylediği herhangi bir şeyin anlamı yok. Çünkü bunlar bir şeyi anlama idrak etme şey.. HER ZAMAN DERİM MÜSLÜMANLAR AYNA GİBİDİR ONA BAKIP NE GÖRÜRSENİZ ASLINDA KENDİNİZİ GÖRÜYORSUNUZ
  • 1 Yıl Önce

nuri

Üstadım. Muhatap aldığınız bu zatla köy kahvesin de ahkam kesen emekli dayı arasın da ne fark var.İkisi de kendilerine ALLAME Sanır .Bu zatı ne okurum ne kale alırım, nede severim...
  • 1 Yıl Önce

Kemal

82 Anayasa sini Prof Orhan Aldikacti yazmistir ,Kenan Evren degil ! Komisyon üyeleri de 15 kisidir Bu Anayasa da defalarca degistirilmis hatta sistem degisikligi yapilmistir Laiklik kalkarsa senelik 60 milyar dolar turizm geliri 5 milyara düser Ayrica toplumun böyle bir talebide yok bir kac radikal düsünür den gayri Atatürke tesekkürler ayrica 100 yildir bunu devam ettiren tüm halkimiza Türk milleti zekidir caliskandir
  • 1 Yıl Önce

Cem Alper

Özür dileyerek söyleyeyim ama ne taraftar olan ne karşı çıkanlar laikliğin gerçek anlamına vakıf. Halbuki gerçek anlamının idrakine varılsa bu konudaki tartışmalar gündemden düşer. Çünkü gerçek anlamı herkesin tartışmasız kabul edeceği manadadır. Şeytani sistem bana söz hakkı vermeyeceği için boş tartışma ve kutuplaşmalara devam.
  • 1 Yıl Önce

Hüseyin

Agzina saglik ali kardes; bu ermeni cocugu altayliya, haddini bildirdigin icin
  • 1 Yıl Önce

Cezmi

80 anayasa ve darbesi 28 Şubat'ın yanında solda sıfır kalır .bende 28 Şubat'ta mağdur oldum
  • 1 Yıl Önce

ÇELİŞKİ

KENAN EVRENİ ALKIŞLAYIP MEYDANLARI DOLDURAN SİZDİNİZ OKUDUĞU AYETLERLEDE MEST OLAN MİLYONLAR YİNE SİZDİNİZ YAPTIĞI ANAYASAYA %92 ONAY VEREN BU GÜN KÜFEDENLERDE YİNE SİZSİNİZ NE YAMAN ÇELİŞKİ
  • 1 Yıl Önce

BAŞKA

ZAM ÜSTÜNE ZAM YAPMAKTAN BAŞKA SEN BAŞKASINI SUÇLAMA 

Yanıt

ak Parti'ye oy verenler ileri görüşlü zeki insanlar,cahiller gericiler yobazlar bilime teknolojiye yatırıma karşı olanlar belgeli tescilli

bir

Kenan Evren vatanh*ini darbecidir Sünni Alevi ayırımı yaparak şehirleri harp meydanına çevirmiş birbirine kırdırmıştır. yakınlarımız da akrabalarımızda Alevi var. Türk Kürt var Müslümanız Kenan Evren kırdırdı Milleti birbirine 17 yaşındaki genci 18 yaptırarak idam ettirmiştir binlerce genç idam edildi bir sağdan soldan diyerek idam ettirmiştir binlerce genci

Nefer

Saka yaptim Remzi Kardes, hakkini helal et:-)

YAPILAN

Kokmuş post EVET 27 DEVRİMDİ ÜLKEYİ AMERİKA EMPERYALİZMİNE PEŞKEŞ ÇEKMEK İSTEYEN ÜLKEYİ KÜÇÜK AMARİKA YAPMAK İSTEYEN EVLİ KARI PEŞİNDE KOŞAN AHL*KDIZ MENDERES ALÇ**INA KARŞI YAPILAN SEN NE YAPARDIN BU DURUMDA AMERİKAN UŞAĞINA

ZATEN

(gerçek kokmuş post) BU YAZDIKLARIMIN HANGİSİ YALNIŞ YALAN ÖNCE ONU SÖYLE SONRA ÜR SENİN UĞRAŞIN BU ZATEN

(Gercek) Bir Dost

Leen yuru git kumda oyna kripti provokator binbir surat @Nefer...Işimiz var gücümüz var...Seninle mi uğraşacağız...Sürekli hevleyip duruyorsun:)))

Bir Dost

Adam zircahil oldugu icin 1971 ve 1980'in Kemalistleri bicmesi sayesinde buralarda hevleme sansi oldugunun bile farkinda degil.

Bir Dost

Bilimsel hicbir veriyle desteklenmeyen iddialarimi bininci kez kopyalayip yaziyorum burda, cunku ekmek, pardon kemik parasi, ac mi kalacagiz yani?Olsun, zaten benim hedefim akli basinda egitimli kulturlu laikciler degil, KONDA Arastirmasina gore AKP ye oy veren % 78.5'i ilkokul ve alt egitimli olan saf masum ac ve acikta muhtac garibanlar.

Bir Dost

Turkiye'de halkın oyları ile iktidara gelemeyeceğini bal gibi bilen sol zihniyet; iç güdüsel olarak bu ülkede gerçekleşmiş bütün darbeleri ve muhtiralari desteklemiş, alkışlamış ve kışkırtmıştır.. Hatta rahmetli Menderes ve arkadaşlarının katledildiği 27 Mayıs kanlı askeri darbeyi bile yıllarca "Anayasa ve Ozgurluk Bayrami" olarak kutlamışlardır...

ne güzel...

Altaylı, yorumda bulunmuş daha ne istiyorsun.
  • 1 Yıl Önce

Mertürk

Bırakın kayıkçı kavgasını. Ortadoğu kan gölü. Sizin ortaya arttığınız gündeme bak.
  • 1 Yıl Önce

Göktuğ

Ali bey; Sürekli karşı mahalleye cevap yetiştirmeye dönük bu dindar profili gerçekten rahatsız edici. Maalesef batıya karşıda ülke olarak aynıyız.Onlar bize insan hakları diyor bizde onlara aynı argümanla sizin insan hakları siciliniz daha kötü diye cevap veriyoruz. Bu anlamsız. Onların gücü bizim güçsüzlüğümüzden geliyor. Laiklik din ve vicdan özgürlüğü değil zaten islam toplumlarında hiç öyle bir sorun olmadı. Laiklik islamın sosyal hayattan kovulmasıdır. Bu yönüyle hiçbir müslüman laikliği savunamaz. Bu kapsamda laikliği kaldırıp anayasaya "Her türlü dini inanç ve felsefi düşünce özgürlüğü devletin teminatı altındadır." gibi bir madde ekleyerek laiklik kelimesini çöp sepetine atmalıyız.
  • 1 Yıl Önce

YERLER

göktuğ LAKLİK OLMASA TARİKATLAR BİR BİRİNİ YERLER

Hayta

Bu Altaylı gibilerin verebileceği tek şey ülkeye bencilizm .bu gibilerin evinin önünden iki kez geçsem bunlar rahatsız olur .bu koskoca doktorları stüdyoya çağırıp fırsatını yakalayınca fircalayan adam ama hastanedelerde doktorlara yapılan en ufak durumu bakın ülke ne hale geldi diyen tıp.ama kendisi asagilyip azarlar .neyse sende İsrail'i es geçtin .muhalif görünce dayanamiyorsun
  • 1 Yıl Önce

Yavuz

DEVŞİRME SOLYANDAN CARKLI TAİFE ve.FETO mankurtlari. ........................ABD ..BATI..USAKLARİ...KALPLERİ MUHURLENMİS. .BOYUNLARİNDAN. .BATIYA. .BAGLANMİSLARXİR. .DÜNYAYA. .AT..GOZLUGUNDEN. .BAKARLAR. .KARGADAN..BAŞKA. .KUŞ. .GORMEZLER. ..GOREMEZLER. .MÜHÜRLÜ. .ZIHINLERE. .ANLATSANDA..BİR. .ANLATMASANDA. .BİR. .ANCAK..NASIL. .NEDEN..NİÇİN. .SORGULAYAN. .LARA. .ANLATABILIRSIN. .ONLAR. .SAĞ. .DUYU. .SAHIPLERIDIR. ..POSTAL. .YALAYICILARI. .ASLINI NESLİNİ İNKAR EDENLERE. .ANLATSANDA. .BİR. .ANLATMASANDA. .BİR. .ÇÜRÜK. .EZIKTIRLER. ..CEHENNEM. .BOŞUNA. .YARATILMADİ. ..
  • 1 Yıl Önce

kahraman

Filistin alev alev yanıyor.. müslümanlar gidin orayada savaşın..
  • 1 Yıl Önce

(Gercek) Bir Dost

Hergun Inancindan dolayi Araplara;Türkülere, Kürtlere her türlü hakareti yapan binbir kiliga giren kripto, provokatör @Nefer yine kendisinden bahsetmiş... Insan karşısındakini de kendisi gibi zannedermiş:)) Tarifesini bile yazmış...Sahibi her yorum başi 20 gr etsiz pirzola:)))

Bir Dost

Yok kardes sagol, biz burda klavye pehlivanligi yapacagiz. Keyfimiz yerinde, yazdigim her yorum icin sahibim 20 gram etsiz pirzola gonderiyor.

Nigar

Eline mercek alıp her iki yazınızı da okuyacak Altaylı. Oh olsun.
  • 1 Yıl Önce

Remzi

1980 ve Kenan Evren deyince kahroluyorum .38 gün bitmek bilmeyen işkence gördüm iskenceeeeee
  • 1 Yıl Önce

Remzi

Remzi yazıp kutup ayısı gördüm diyen yorumcu Remzi benim .

Remzi

Umre'de maalesef ÇÖLE de gitttiiiim, bir de ne goreyim karsimda: KUTUP AYISI. Sonrasini yazamaaaammm!

Cezmi

Bende 28 Şubat'ta işkence gördüm . psikolojik iskenceeeeee

BAHTSIZ

remzi YİNE MADURUM BEN MADURUM ÇÖLE SAKIN GİTME BAHTSIZ REMZİ

Lodos

Atatürke sormuş bir yurttaş paşam laiklik nedir diye paşa c
  • 1 Yıl Önce

Mertürk

Eskiden Filistinlilerin arkasında her zaman duran bir suriye vardı,şimdi yok. Arap baharı ile Filistinşn arkasında durabilecek hiçbir devlet bırakılmadı ,İsrail meydanı boş buldu. Suriye nin bu hale gelmesinin nedenini anladınız mı? Erbakan hoca suriyede Karlıklık çıkarılmak istenirse bunu engelkeyin demişti, biz ne yaptık!?
  • 1 Yıl Önce

SÖYLE

mertürk EMEVİ CAMİNDE NAMAZ KILACAKLARA SÖYLE

Davalı gunes

Ali sen kokuşmuş bir  gibisin. Çevrene fitne, kin, düşmanlık yayiyorsun.Hadi laikliği değiştirde görelim. Hadi... Bu millet seni çukurunda boğar.
  • 1 Yıl Önce

Altaylı doğru söylüyor ama...

Gazze yanarken onu fazla ciddiye almışsın..
  • 1 Yıl Önce

Ali Özkan Öztürk

Ali bey, bahsettiğiniz zatı yesem doymam, Allah müstehakını versin inşaAllah
  • 1 Yıl Önce

Bir Dost

Insan; Islam'a inanmiyor olabilir...Gayrı muslim olabilir....Ateist olabilir...Bu Allah'ın takdiridir, hidayet ve nasip isidir...Fakat mesela nornal ruh sagligi yerinde bir insan niçin "laikligin" veya devletin kurucusu olan "Atatürk"un arkasına saklanip; laikliği ve Atatürk'ü sürekli istismar ederek kendi hastalikli zihniyetlerini perdeleyip icerisinde yasadigi toplumun inancina, degerlerine ve inancından dolayı mensubu olduğunu iddia etiği topluma kör bir nefret duygusu ile düşmanlık edebilir ki...Bu ülkede Ermeni, Rum, Yahudi gayrı müslum bazi vatandaşlarımız bile; mesela ramazan ayında Müslüman komşularımıza ayıp olur diyerek ortalık yerde yemez içmezken; Musluman oldugunu iddia edip "Burası laik bir ülke" diyerek oruçlu adamın yüzüne sigara duman iufkeyen tipler; bu coğrafyaya nereden geldiler...Bunlar kim...?
  • 1 Yıl Önce

Nefer

Oruçlu bir adamın yüzüne bilerek sigara dumanı üflemek gibi bir öküzlük yaparsaniz; buyuk ihtimalle benzer bir öküzlükle karşılaşabilirsiniz...Yok eger "Ben öküzlük yaparım fakat kimse bana öküzlük yapamaz..." diyorsanız....Bu biraz sınırları zorlamaktır...

Aslan parcası

Oruc tutmuyor diye bıçaklanan gençleri yazmayı unutmuşun.

DİLERİM

SİZDEN ÖZÜR DİLERİM

KAL

nefer DEDİĞİN GİBİ YAPARSAM YORUMLARIMI YA YAYINLAMIYORLAR YADA KIRPIP YAYINLIYORLAR SANIRIM BU SİTENİN HABER SİTESİ OLDUĞUNU UNUTUP BURDA TARTIŞTIĞIMIZ İÇİN

(Gerçek) Bir Dost

Yedi Kocali Hümüz gibi bir gun PKK'in agziyla, bur gun DHKP-C'nin, bir gün HINCAK TAŞNAK'in, bir gün FETÖ'nun, bir baska gun sömürgeci vahşi Hıristiyanların, ve Siyonist Yahudilerin ağzıyla ve söylemleriyle Islam'a, Müslümanlara ve Türk devletine saldırıp hakaret eden ve kör bir nefret duygusuyla düşmanlık eden provokatör haçlı kılıç artığı kripto @Nefer....Sen artık deşifre oldun...Sen provokatörlerin ve trollerin yüz karasisin:)))) Şimdi sen yürü git; daha zeki olanlarınız gelsin:)))

Nefer

BUYUK HARF KELIMELERLE YORUM YAZAN YURTSEVER YOLDASIM. Tek isim kullanman mumkun mu acaba? Bu sitenin bazisi kadin cok kimlikli comari (Diger tum kimliklerini ifsa ettigimden son zamanlarda Bir Dusman ismini kullaniyor) zaten ruh hastasiydi ama son zamanlarda her gordugu sakalliyi kocasi zannetmeye basladi ve seni ve diger muhalifleri de ben zannediyor. Oyle bir paranoya olusmus ki yururken ikide bir geriye donup bakiyormu acaba Nefer takip mi ediyor diye?

Bir Dost

"B u cografyaya nereden geldiler..." "Bunlar kim" dedigim tipler; iste tam da kripto, provokatör @Nefer gibi Islam'a , Müslümanlara, ve Turk devletine kör bir nefret duygusu ile düşmanlık eden tiplerdir..Gafile kelâm nafile kelâm ..

YADA

kokmuş post O DEDİĞİNİ SAYGIDAN DEĞİL KORKUDAN YAPAMIYORLAR ÇÜNKÜ YA DÖVÜLÜYOR YADA ÖLDÜRÜLÜYOR KENDİNE GÜZELEME YAPMA HERKES GERÇEĞİ GÖRÜYOR BİLİYOR HATA YAŞIYOR

BULUNMAZ

kokmuş post NASIP DEĞİL AKIL İŞİDİR BAZILARINDA BULUNUR AMA BAZILARINDA BULUNMAZ

ibrahim

Alkış emoji yağmuru yapacaktım bulamadım veya beceremedim. yahu inan tebrikler sn yazar. Altaylı gibiler cahilliğin daniskasıdırlar da millet ekranda görünce allame zannediyor. İnsanoğlu çocuğuna ilk dersi kendi kakasını yememeyi öğreterek başlar ve tu ka ka der çocukta onu yemez ve hayat boyuda yemez. işte Altaylı gibilerin abileri 70 yaşına bile gelse meraklarından diyorlar ama aslında cahilliklerinden kakalarını yiyen adamlardır
  • 1 Yıl Önce

SIVAMA

ibrahim KENDİ YAPTIĞIN PİSLİĞİ BAŞKASINA SIVAMA

Tencere

Altaylı tanıdığım en boş adamdır, mantığının yetmediği yerde hakarete başlar, ki çoğu zaman mantığı yetmez. cevap yazarak vaktini harcamışsın
  • 1 Yıl Önce

YERSEN

tencere SEFİL ZIRCAHİL CEVAP VERMİŞ YERSEN

Diyarbekirli Ali

Herbokolog bilim uzmanı Adem'e Havva'ya cahil diyene arka çıkarsın Ananı babanı evrim diye maymun yaparsın Bütün kainatı bilim diye tesadüfe atarsın Ulan şempaze ne bilim ne evrim kurtarır seni... Şaş gözünle baktın gerçeği görmedin Bütün şahidleri işittin ama kulak vermedin Taş kalbine yılanları akrepleri doldurdun Ulan şaşkın ne mikroskop ne teleskop kurtarır seni... Bir gün mutlaka bitecek pembe baharın İlla gelecek dehşetli soğuk kışların Tek kurtarıcı bilim sanırsın Ulan ahmak ne bilim ne Şengör kurtarır seni... Sevdiklerinden tek tek koparılacaksın Eşinden kızından güzel evinden Makam şöhret lüks otomobilinden Ulan nankör ne bilim ne sevdiklerin kurtarır seni... Hep böyle ebedi kalacak mı sanırsın Hiç bitmeyecek son bulmayacak Şahane şeyler yaşamak mı sanırsın Ulan ayyaş ne bilim ne Sezen kurtarır seni... Vücudunu taştan demirden mi sanırsın Hiç ayrılmayacak et yığını leşin mi Kabirde Solucana fareye yem yaparsın Ulan ne bilim ne sağlıklı yaşam kurtarır seni Azrail ansızın boğazına yapışıp yakalar seni Ölümün acı pençesinde parçalar seni Bir gibi yere fırlatır seni O an ne bilimin ne çırpınışın kurtarır seni... Tarih nice firavunların yenilgisiyle dolu Sende tutmuşsun Nemrutlar şeddatlar yolu Seninde kazılacak mezarın içine atılacak leşin Ulan lain ne bilimin ne doktorun kurtarır seni... Kabri son mu hesap yok mu sanırsın Kahhar bir el kulağından tutup kaldırır seni Hakikati görüp kaçacak delik ararsın Ey zavallı ne bilimin ne medeniyetin kurtarır seni... Teraziler getirilir mizanlar kurulur Teketek pisliklerinin hesabı sorulur Attığın küfürlerin iftiraların intikamı alınır Ulan küfürbaz ne bilimin ne kalemin kurtarır seni... Bağırsan çağırsan yalvarsan artık ne çare Şengör kurtar Sezen kurtar artık seni kim duyar Hani bilim hani filim geçti bitti biçare "H..." ne bağırman ne ağlaman kurtarır seni... 19.01.2022 18.01.2022 tarihli müslümanlara küfürlü yazısına binaen Fatih Altaylı'ya yazılmıştır.
  • 1 Yıl Önce

ÇAMUR

ZABANİLER SENİN İÇİN VAR BİZİM İÇİN YOK SAFSATA SEN KENDİ DERDİNE YAN

Yavuz

Eline sağlık. Putperestler. Sebatein. Maymun dan.tureyenlere alamazlar. .cehennemde. bir.şans. daha. .dileyecekler. lakin..zebaniler. .birakmayacak. ..

KALKMA

dİyarbakırlı ahmak NE SENİ BU SAYDIĞIN MUANELEDEN NE KORUYACAK KENDİNİ AYRICAKLI SANANAN BÜTÜN BUNLAR ARAP DEDEVİ SAFSATASI MASALI BUNDAN AKILI KİMSE KORKMAZ SEN KENDİ DERDİNİNE YAN KENDİ MAHŞERİNDEN KORK BAŞKASINI KORKUTMAYA KALKMA ÇAMURDAN YARATILAN PİS ÇAMUR

keçili

Altaylının bu ülke için kambur olduğunu düşünüyorum
  • 1 Yıl Önce

Dogruya dogru.

Bu adam herkese ve her degere küfür ediyor.Benim anlamadigim bu adamin hicmi degeri yok.Sen birinin annesine,babasina,esine,bacisina,kizina,dinine,vatanina,milletine.......küfredersen oda sana küfür eder.Bu gibi küfürbaz insanlarin Hicbir degeri olmadigi icin rahatlikla küfür ederler.Böyle bir es böyle bir baba kimseye vermesin Allah.
  • 1 Yıl Önce

Uğur

Paris(-Londra-New York) laikçilik dini (=yasası) ve milleti (=inanç geleneği) oraların zenginlerince o zenginlerin çıkarları için tasarlanmıştır. (Millet ve din kelimelerinin Kur'an Arapçasındaki asıl anlamları böyledir.) Eski putperest inanç gelenekleri ve yasalar da laikliğe benzerdi. Laikçilik inanç geleneği (yani ateizm, agnostisizm, deizm vs.) her zamanki "şirk"in birkaç yüz sene evvel başlatılmış bir hâlidir. Bazı zenginlerin icat ettiği veya ettirdiği laikçilik materyalizme dayalıdır, çünkü materyalizm kitlelerin gerçek afyonudur, kitleler boş ve sonuçsuz dünyalık arayışla uyuşturulur. DEVLETTEKİ LAİK YASAL SİSTEM ise laikçilik inanç geleneğinin yasa/din olan versiyonudur. Laik(çi)lik dini/yasası aslında yasa ve inanç özgürlüğüne karşıdır. Laikçilik dini ve onun zengin kapitalist veya bürokrat ileri gelenleri başka inanç geleneklerini izleyenleri bastırıp onları ve bilhassa onların çocuklarını zor ve hile yoluyla laikçilik inanç geleneği ve yasasına tabi tutarlar. İşte bu şekilde bir zorbalıktan ibaret olan laikçilik yasal sisteminin (dininin) aksine, İslam inanç geleneği ve yasası/dini ise insanları özgür bırakır. Düşünün ki laikçilerin laik yasasında Müslümanlar ve Hristiyanlar ve diğer hepsi kendi inandıkları dini/yasayı bırakıp laikçilerin laik yasasına göre yaşamaya zorlanılırlar. İslam şeriatında ise tam aksine her inanç geleneğinin topluluğu iç işlerinde kendi yasasına/dinine göre kendi kendilerini yönetirler; Ortodoks Hristiyanlar kendi yasalarına göre, Ermeni Hristiyanlar da Muhafazakâr Yahudiler de diğer Yahudiler de Paris laikçilik dinini izleyenler de diğer inanç geleneklerinden olanlar da. Allah'ın dini olan İslam'ın gerçekliği işte buradan da bellidir. İnsan yapımı şirk dinlerinden olan laikçilik herkese kendi laik yasasını dayatırken, Allah'ın dini olan İslam farklı inanç geleneklerine bağlı toplulukları şunda serbest bırakır ki iç işlerinde kendi yasalarını uygulayalar. Çünkü göklerin ve yerin egemeni olan ve bize yasal sistem (=din) olarak İslam'ı öğreten Allah insanların özgür bırakılmasından korkmaz ve oysaki laikçilik dininin sahibi olan zenginler insanların özgür kalmasından yana dehşete düşerler! O yüzden her inanç geleneğinden herkesin özgürlüğü için özgürlük düşmanı laikçilik yasası egemen yasa olmaktan çıkarılmalıdır. Sadece Paris laikçilik dinini izleyenler yani ateistler, agnostikler, deistler ve benzerleri, müşrik laikçiler cemaati olarak, iç işlerini laikçilik dinine göre düzenlemelidirler. Laikçilerin yasası/dini yerine Allah'ın yasası/dini egemen olmalıdır ki bu şekilde herkese özgürlük gelsin, herkes kendi dinini/yasasını kendi cemaatinin iç işlerinde uygulamakta serbest kalarak özgürlüğe kavuşsun. O hâlde gelin haydi din ve vicdan özgürlüğüne, haydi gelin, haydi gelin Resulullah'ın şeriatına, özgürlüğe, eşitliğe, hakkaniyete!
  • 1 Yıl Önce

KOL

uğursuz YALANCI TARİH BOYUNCA DİN VE ZENGİNLER GÜÇ SAHİPLERİ DİNİN HEP HAMİSİ OLMUŞTUR HEP DİNLE EL ELE KOLKOLADIR VARLIKLARINI SÖMÜRÜSÜNÜ KORUMAK SÜRDÜRMEK İÇİN O ZAMAN YILLARCA SÜREN MESEP SAVAŞLARINI NASIL AÇIKLAYACAKSIN ÜÇ HALİFENİN PRYGAMBERİNİN TORUNLARININ KATLİNE NE DİYECEKSİN LAİKLİK AKILDIR MODERİN HUKUKTUR İNSANLIĞIN ULAŞTIĞI EN ÜST MEDENİYETTİR AKILDIR HUKUKTUR KADIN KIRBAÇLAMANIN EL KOL KESMENİN KARŞISINDA ZINDIK YOBAZ

Asım,ın nesli

Rasmus paludan isimli şeytan, kuranı kerim yakarken neredeydi o evrensel hukuk kaidesi olan laiklik, fatih ismi ile Müslüman mahallesinde salyangoz satmak isteyen bu şarlatanın buna bir cevabı varmıdır sizce, isveçte kuranı kerim yakılırken Türkiye deki laiklerden bu eylem laikliğe aykırıdır diye bir itiraz duymadık, duymadık çünkü 14 mayıs seçimlerini kazanacaklarına o kadar emindiler ki, birşey deme gereksimini duymadılar bile, hem ne diye itiraz etsinler ki laiklik İslama ve Müslümanlara kin ve nefret kusmak için bulunmaz bir fırsat, eyy gavur aşığı fatih altaylı laiklik demek kuranı kerim yakılan lakin diğer taraftan şeytan taşlamanın ise yasak olduğu düzenin adıdır, biz bunu isveç te gördük, ALLAH tuzak kuranların en hayırlısıdır.
  • 1 Yıl Önce

FARKI

adımın hain bir hunilisi NAS NAS DİYİP ONU İRRASYONEL BULU ÇÖPE ATAN MEHMET ŞİMŞEK VE HAFİZE HANIMA SEN NE YAPTIN NE DEDİN BUNUN KURAN YAKMAKTAN FARKI NE BİZDEN BİR TEPKİ BEKLİYORSUN MİLYONLARCA KURAN BASILIYOR BİRİNİ YAKSA AHMAK MECZUBUN BİR NE ETKİ YARATIR HİÇ PROVAKATÖTÖRLÜK YAPMA PROVAKATÖRÜN OYUNUNA GELME BİRAZ AKIL VARSA TABİİ SUUDİ ARABİSTANDA LAĞAMLARI ATILAN KURAN NUSHALARIYLA TIKANIYORMUŞ BUYURUN BAKALIM

nurettin

bu ülke insanına devrimler halka rağmen yapıldığı halde rejimi bize cumhuriyet diye yutturuyorlar tıpkı kuzey kore rejiminin adı da demokratik cumhuriyet diye yutturuyorlar
  • 1 Yıl Önce

GİBİ

haltettin KİMSE SANA BİR ŞEY YUTTURMUYOR FEODAL OSMANLI TOPLUMUNDA 100 YILDA TÜM OLMSUZLUKLARA KEMALİZMDEN SAPMALARA RAĞMEN G 20 NİN SEFASINI SÜRÜYORSUN DİNİ TASUP AÇLIK SEFALET YERİNE AFGANİSTANA SUDAN SOMALİ BAMGALDEŞ BAHREYİN PAKİSTAN GİBİ

Muhtar

Sayın ALİ BEY, Koca Ragıp Paşa şiirinin bir satırının Türkçesinde; ‘’Çingene beyi yiğitliğini anlatırken kendi hırsızlığını söyler’’ dediği gibi böyleleri de, kültürsüz ve eğitimsizlikle sizi ve gibilerini suçlarken (iftira atarken), kanunlarda tanımı olmayan laikliği ve kanun maddesinin rakamını kafasından uydurarak söylemesiyle, kendi kültür ve eğitiminin nasıl olduğunu açıkça söylemiş oluyor. Ayrıca Sayın Cumhur Başkanının elinden aldığınız ödülünüz için sizi tebrik ederim.
  • 1 Yıl Önce

....

lise mezunu karanlık kifayetsiz muhteris besleme , ismini ve soyadını haketmeyen Fatih, Üstad Cemil Meriç Der ki: "vatan haininden aydın olmaz!"
  • 1 Yıl Önce

LAİKLİĞİNDE, HAÇLILARDAN DEVŞİRİLEN LAİKLİĞİ DESTEKLEYENLERİN DE CANI CEHENNEME

MÜSLÜMAN ANADOLU HALKINA SORULMADAN, ZORLA, ZORBALIKLA,.. LAİKLİĞİ DİKTE EDENLERİN DE CANI CEHENNEME. var mısınız laikliği referanduma götürmeye. Gavurdan, haçlılardan devşirilen, tercüme edilen KAMALİST DEVRİMLERDEN, ZULÜMLERDEN SAÇMALIKLARDAN MÜSLÜMAN ANADOLU KURTULMADIKÇA BU ÜLKE GELİŞMEZ TERAKKİ EDEMEZ MUŞLUADAM
  • 1 Yıl Önce

Tarih Ogretmeni

2 Fetva da ben ekliyeyim: MATBAA GAVUR ICADIDIR ve MEKRUHTUR: SONUC: Devrin interneti matbaayi Osmanli Topraklarina yine bir Hristiyan Turk 270 yil sonra kelle koltuga alarak getirebildi.FETVA 2: KANDILLI'de SEYTANLARI GOZLUYORLAR, VEBA SALGINI BUNDAN CIKTI. SONUC:DONANMA TOPCUSU DEVRIN EN ILERI RASATHANESINI TOP ATESIYLE YIKTI. Aslinda labilir de, her insan hata yapar, bu tur seyleri asiri agresif elestirmem. Ama bu FETVALAR ARSIVLERDE DURUYORKEN ve OSMANLI'YI YIKAN ESAS BU GERICILIK iken BAZI utanmazlar bir de kalkip OSMANLI'YI BATILILILASTIRMAK isteyen TANZIMAT-ISLAHAT-JON TURKLER-ITTIHAT ve TERAKKCILER YIKTI diye YAZMIYORLAR MI, iste bu iftiraya hic bir insan DAYANAMAZ!

Var mı diyeceğin?

@Daha: Cumhuriyet döneminde Türkün açtığı fabrikaları ben kapattırdım ve yaptığı uçakları da ben toprağa gömdürdüm. Var mı diyeceğin?

DAHA

PADIŞAHIN ŞEHÜLİSLAMIN FETVASIYLA İNGİLTERİNİN GÖNDERDİĞİ OTOMOBİLİ CANSIZ AT MİLLETİ KORKUTUYOR DİYE HALİÇTE DENİZE ATTIRIYOR BUMU KALKINDIRACAK TERAKİ EDECEK ÜLKEYİ MATBAĞAYIDA SÖYLEMİYORUM DAHA

SEN ADAM OLMAZS8N

O zaman sana "it" gibi davranildiginda demek ki bunun geçerli bir nedeni var.mis...

Muhtar

Bir Dostun sahtesi, Laiklikle adam olmuş hangi ülke var? Sakın sömürgecileri, işgalcileri, katil devletleri, iki yüzlü alçakları adam olmuş diye yazma!..

STRATEJI Bilimi

INSANA INSAN gibi, IT'e  gibi DAVRANMAYI Gerektirir!

(Gercek) Bir Dost

Provokatör @Nefer kriptisosu, bak yine ayni seyleri yapiyorsun....Üstteki yorumcuya insanevladi gibi cecap vernek yerine baskalarinin rumuzu ile yine saga sola  .Dün ne yaziyordun; bugun ne yapiyorsun...

Bir Dost

Dunyada hristiyan alemi de dahil, laik olmadan adam olmus tek bir millet varsa hemen adini yazacakmsin, yoksa bos bos havlamaya devam mi edeceksin?

Bir Dost

Fatih Altaylı medyadaki kendisi gibi düşünmeyen bütün neslektaslarina karşı hakaretlere varan kaba üslubuyla bilinir...Zamanında Sabah Gazetesi genel yayin yönetmenliğine getirildiğinde; Sabah gazetesinde yazan donemin en cok okunan bilinen yazar ve senaristlerinden milliyetçi muhafazakar yazarlarından Ömer Lütfü Mete'yi "çok az okunuyorsun" diyerek asagikayarak gazeteden kovmustu...Başörtülü bir bayan gazeteciye de "yaratik" diyerek hakaret etmişti..
  • 1 Yıl Önce

Deli İbo

Laiklik denilen sistem sadece bu Laiklik, laiklik diye feryat eden kesimin özgürlüklerini genişletmek, küfür etme alanlarını esnetmek, salyalarını akıtmak için geliştirilmiş bir sistem olarak adledilerek bu sistemi savunanlar ın mutaassıp kesimlere çemkirdikleri, küfür ettikleri düzendir. Oysa Laiklik her kesimin özgürlüğü, her kesimin söz ve ifade hakkı olup, kullanımının da eşit olması gerekmektedir.
  • 1 Yıl Önce

şüayıp

Yüce rabbime çok şükür ki laikligin kalkma olasiligi yuzde sifir, ama cok isteyen bir azinlik var, ara sira boyle yazarak onlarin heveslerini canli tutmak lazim.
  • 1 Yıl Önce

İşte Gerçek

Şuayıp, yazdığın çok ayıp. Onlar azınlık değil çoğunluk.

Emekli şüayip

Çok şükrettiğin rabbin mi sana laikliği savun diyor?

Tika

Sonuç olarak Türkiye Cumhuriyeti laik bir devlettir
  • 1 Yıl Önce

Kuvvay-i Inzibatiyicler Kemaist miydi

 cocugu?

(Gerçek) Bir Dost

@Neseb-i gayr-ı sahih'e: Bak en sonunda gercek kimligini ve ismini yazarak haçlı artığı bir kripto oldugunu sen de kabul ettin:))) Kurtulus Savaşı; Musluman Osmanli-Türk ordusu ve halki tarafindan; varisi oldugun sömürgececi vahşi Hıristiyanlara karşı yapıldı GZ

Nesebi gayr-i sahih

51 oldu Kuvvay-i Inzibatiye ihanetini yazdigim. Buna ragmen niye hala Istiklal harbini tekbir-selavat getirenler kazndi diye yaziyorsun namert?

(Gercek) Bir Dost

Binbir sürat, kripto provokatör @Nefer yine binbir kiliga girerek başkalarının ismi ile yazıp sağa sola hevliyor:)) Leen @Nefer yürü git kumda oyna...Işimiz var; gücümüz var...Seninle mi uğraşacağız....

GERİ

uğursuz O DÖNE AYDINLAR ARASINDA TARTIŞILAN KONU MÜSLÜMAN ÜLKELERİNİN TÜRKİYE HARİÇ TAMAMININ NEDEN SÖMÜRGE OLDUĞU GÖRĞLMÜŞ SEBEBİ SORULMUŞ DİNİN GELİŞMEYİ EĞİTİMİ ENGELEDİĞ ÜLKELERİ GERİ BIRAKIP SÖMÜRGE YAPTIĞI SONUCUNA VARILMİŞTIR VE ÇÖZÜM OLARAK LAİKLİK BULUNMUŞTUR

UNUTMA

kokmuş bir post O TOPLUMUN 100 YILDIR HUZUR İÇİNDE YAŞAMASINI VE FEODEL TOPLUMDAN ÇIKARIP G 20 NİMETLERİNDE YAŞAMASINI LAİK DEMOKRATİK KARAKTERİ YAŞATMIŞTIR TÜRKİYE CUMHURİYETİNİN UNUTMA

Bir Dost

Bu Kuvvay-i Inzibatiyeyi on defa yazdilar ve ben de okudum, inkar edilecek bir yani da yok, cunku internette hem dinci askerlerin, hem de komutanlarinin ellerinde ingiliz silahlari ile resimleri bile var. Ama mecburen olu taklidi yapmak zorundayim, cunku kabul edersem burda sahibimin istekleri dogrultusunda yazdiklarimin tamaminin yalan-dolan-iftira oldugu ortaya cikacak ve bir daha hevleyemeyecegim.

MUZAFFER

Yerden goge haklisin BIR DOST kardes. Bu vatani dusmandan dindarlar kurtardi, laikciler ise Kurtulus savasindan kacti. Ornegin Ingiliz silah ve techizatiyla kurulan Kuvvay-i Inzibatiye Yunanla bogusan Baskumandan Ataturk'un Milli Guclerine kallesce arkadan saldirdi ama tum araplar gibi akil-ilim-bilim-mantik-rasyonel dusunce zavallisi olduklari icin onlar da madara olup Istanbul'a zor kactilar.

Bir Dost

Bu topraklar asirlardir Türk Islam yurdudur; milletin büyük bir çoğunluğu da Müslümandır elhamdülillah... Kurtuluş Savaşında; Türküyle , Kürdüyle, Cerkeziyke, Arabiyla, Boşnagiyla Türk ordusu; düşman mevzilerine "Türkiye laiktir; laik kalacak..." diyerek hücum etmemiştir...Tekbirlerle, salavatlarla, dualarla hücum etmiştir.... Yine Cumhuriyetin ilani ve TBMM'nin acilisi dualar, hatimler, tekbirker ve salavatlarla olmustur...Devletin bazı kurumsal yapılarında laiklikten bahsedilebilinir...Halkımızın çoğunluğu Müslümandır elhamdülillah....Her ne kadar sizler icin zor da olsa; bu gercege alışmanız lazım.. .

Uğur

Laiklik ilkesi Türkiye Cumhuriyeti anayasasında 1937'ye dek yoktu. 1937'de de özünde Batı Avrupalı terörist zenginlerin ve işbirlikçilerinin baskısı yüzünden anayasaya konuldu. Türkiye Cumhuriyeti devleti kuruluş ayarlarına dönerse laikliği de tekrar kaldıracaktır.

Nefer

Ve ilelebet laik olarak payidar kalacaktir. Bekcisi KAHIR COGUNLUK Turk GENCLIGIDIR.

Ali bey

Ali Kudüsün doğusu batısı varmı yokmu? Senin reis dün Kudüsün doğusu Filistinin başkenti olsun dedi. Bununla ilgili yaz..
  • 1 Yıl Önce

ÖZCAN ŞAHİN

GÜNAYDIN ..
  • 1 Yıl Önce

Bir Dost

"Nasıl olsa verecegim cevap yok; bari hakaret edeyim.." anlayışı bu malum sol zihniyetin temel savunma mekanizmalarındandır...Fatih Altaylı vakt-i zamanında 28 Şubat doneminde başörtülü hanımlara ağza alınmayacak hakaretler etmişti yine bir polis kontrol çevirme esnasinda görevli polis memuruna en ağır küfürleri etmişti.. Fatih Altaylı gibilerin anladıkları dil; uyguladıkları dil ve üsluptur...Rahmetli Hasan Karakaya; bir yazısıyla basörtülu hanımlara hakaretler eden Fatih Altaylı' ya anladigi ve Fatih Altaylinin kendi uyguladigi dilde bir cevap vermişti...
  • 1 Yıl Önce

Yavuz

SEVGİLİ KARDEŞİM ALNINDAN ÖPÜYORUM. .PUTPEREST LERE. DEVSIRMELERE. .GENLERİ. BOZUK LARA. BU. .ÜLKEYİ. .BIRAKMAYACAĞIZ..NE..MUTLU. .TÜRKÜM. .TÜRKİYE. .VATANDAŞIYIM. .DİYENLERE. ..

Misafir

o halde lâikliğin manası nedir? Biz de soruyoruz. Lâiklik İslâmiyet düşmanlığı mıdır? Lâiklik, dinsizlik midir? Lâiklik, dinsizliği kendilerine bir din ittihaz edenlerin dine taarruz hürriyeti midir? Lâiklik, din hakikatlarını beyan edenlerin, imanî dersleri neşredenlerin ağızlarına kilit, ellerine kelepçe vuran bir istibdad-ı mutlak düsturu mudur? Risale-i Nur. Vaesefa: laiklik meselesi Türkiye'de hep böyle olmuştur. Ama mücadele bitmeyecek Son nefese kadar devam edeceğiz.. Hocam yazı için teşekkürler. Mücadele hususunda Allah utandırmasın...
  • 1 Yıl Önce

MUZAFFER

ELİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL ADINLATICI OLMUŞ TESBITLERIN ,DİNİ İSLAMA DÜŞMANLAR PROJE ELEMANLARI SALDIRIN, HAŞA ALLAH C.C İNAN MAYANLAR, KAFİRLER MÜNAFIKLAR MEDYA BOŞ, TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİNİN DÜŞMANLARI, HAZIR KİTLE VAR YALANCI VAR HAÇLI UŞAKLARI YAHUDİ UŞAKLARI..HEDEF İSLAM...
  • 1 Yıl Önce

DEVLETTİR

muzaffer TÜRKİYE CUMHURİYETİ LAİK DEMOKRATİK HUKUKUN ÜSTÜN OLDUĞU MODERİN BİR DEVLETTİR BUNU AKLINA YERLEŞTİR

şuayip

İşleri laiklik adına islama saldırmak
  • 1 Yıl Önce

Okur

O anayasaya milletin yüzde 92 si evet dedi
  • 1 Yıl Önce

YILMAZ

evet inandirici olsun diye yuzde 100 evet demedi halk

Namık Kasımoğlu

Ali bey; böylesi bir günde, böyle yazı yazmak size yakışmadı.
  • 1 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23