Vestel, marka kimliğinin genç, dinamik ve rekabetçi niteliklerini ön plana çıkaran yeni reklam kampanyasına “Türkiye Vestelleniyor” sloganıyla start veriyor.
28 Nisan akşamı 6 farklı teaser filmiyle başlayan kampanya, 2 Mayıs akşamı yayına girecek 5 farklı lansman filmiyle devam edecek. Vestel, yeni reklam kampanyasının tüm filmlerinde Avrupa’nın tek lokasyonda üretim yapan en büyük endüstri kompleksi Vestel City’den yola çıkıyor.
YERLİ TASARIM
Vestel Şirketler Grubu İcra Kurulu Başkanı Turan Erdoğan, “1 milyon metrekareden geniş alana sahip Vestel City ile dünyanın sayılı mega fabrikalarından biriyiz. Teknolojinin geldiği son nokta, Vestel City’de yerli tasarım ve üretimle hayat buluyor, Türkiye’nin gururu oluyor. Genç ve dinamik kadromuzun heyecanla hayat verdiği ürünlerimizi bundan böyle bu enerjiyi yansıtacak görsellik ve üslupla tüketicilerin beğenisine sunacağız” dedi.
AKILLI TERCİH
Amaçlarının markanın genç, dinamik ve rekabetçi niteliklerini ön plana çıkarmak olduğunu belirten Erdoğan sözlerine şöyle devam etti: “Türkiye genç nüfusuyla teknoloji tutkunu bir ülke. Bu genç nüfusun evinde, elinde gururla taşıyacağı teknolojiyi üretiyoruz. Vestel, tüm dünya markalarıyla karşılaştırıldığında Türk tüketicisi için en ‘akıllı tercih’. Dünya teknolojisini erişilebilir fiyatlarla Türkiye ile buluşturuyoruz.”