• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Turizmde imaj atağı

Yeniakit Publisher
2013-06-26 19:59:00 - 2013-06-26 20:04:57
Turizmde imaj atağı

Kültür ve Turizm Bakanlığı Türkiye’nin imajını koruma çalışmalarına yönelik tanıtım atağına geçti. Bakan Ömer Çelik’in talimatıyla Rusya ve Almanya’ya çıkarma yapan bakanlık bürokratları, Temmuz ayından itibaren İngiltere, İskandinav, Ortadoğu ve Orta Avr

YENİ AKİT / ANKARA

BAKAN ÇELİK SEKTÖR
TEMSİLCİLERİ İLE BULUŞUYOR
Kültür ve Turizm Bakanı Ömer Çelik ülke turizmini geliştirmek ve Türkiye’nin imajını güçlendirmek için sektör temsilcileri ile ardı ardına toplantılar yapıyor. İlk olarak 5 Haziran’da sektör temsilcileri ile görüşen Bakan Çelik, toplantının ardından bakanlık bürokratlarına talimat vererek Rusya ve Almanya’ya tanıtım çıkarması yaptırdı. Bakan Ömer Çelik dün de Türkiye Otelciler Federasyonu (TÜROFED) yönetimini kabul etti. Yaklaşık 2 saat süren toplantının ardından, bakanlık yeni tanıtım projelerine imza atmak için çalışmalar başlattı.
YABANCI DERGİLERDE REKLAM
ÇALIŞMASI YAPILACAK
Kültür ve Turizm Bakanlığı, Almanya’da başta Der Spiegel olmak üzere tirajı 1 milyonu aşan pek çok dergide reklam çalışması yapacak. Çalışma Temmuz ayında başlayarak kış dönemini de kapsayacak şekilde devam edecek. Bakanlık ayrıca Rusya ve Ukrayna’da da bir tanıtım atağı başlattı. Bu çalışma ile 15 Haziran - 25 Temmuz tarihleri arasında Rusya’da Moskova ve St. Petersburg, Ukrayna’da ise Kiev’deki en önemli alışveriş merkezlerinde Türkiye standı açıldı. Bu stantlarda Türk turizmi hakkında bilgi veren 150 bin dergi ile birlikte tur operatörleri ve otellere ait tanıtım materyallerinin dağıtımı yapılıyor. Ayrıca hazırlanan Türkiye tanıtım dergisi, Moscow News gazetesi ile birlikte ücretsiz olarak dağıtılacak.
TÜROFED yönetimini kabulü öncesinde açıklama yapan Bakan Çelik, Taksim’deki olaylarla ilgili yaşanan süreçte dış dünyadan bazı basın yayın kuruluşlarının Türkiye’nin algısını bozacak şekilde yayın yapmasına rağmen turizm sektörü başta olmak üzere ülkede bir kriz olmadığını, bir kriz beklentilerinin de bulunmadığını belirtti.
“TÜRKİYE İSTİKRARIYLA DA MARKA”
Türkiye’nin istikrarının da başlı başına bir dünya markası olduğunu hatırlatan Çelik, “Türkiye’nin sadece kültürel değerleri ve turizm değerleri değil, Türkiye’nin istikrarı başlı başına bir dünya markasıdır. Türkiye’nin demokrasisi başlı başına bir dünya markasıdır. Türkiye’nin dış politikası başlı başına bir dünya markasıdır” dedi.
“TEK RAKİBİMİZ KENDİMİZ”
Negatif kelimelerden pozitif sonuç çıkmayacağının altını çizen Bakan Çelik, “Negatif kelimelerle bizi tanımlamak isteyenler daha çok rakiplerimizdir, hasımlarımızdır. Türkiye sürekli olarak pozitif kelimelerle tanımlanmayı hak eden bir gelişim ve istikrar içerisindedir. Şu anda da olmayan bir kriz karşısında bir tedirginlik yaratma kampanyasıyla Türkiye karşı karşıya. Dolayısıyla bunları hep beraber değerlendireceğiz” ifadelerini kullandı.

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23