• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İnovasyona ‘Bulutlu’ destek

Yeniakit Publisher
2014-04-19 14:46:00 -
İnovasyona ‘Bulutlu’ destek

BT konfigürasyonunu modernleştirme ve düşük maliyet hedefleri doğrultusunda Türk Telekom, IBM’in bulut çözümlerini tercih etti.

Yeni sistem Türk Telekom’a otomasyon ile kendi iç kullanıcılarına daha kolay hizmet sunabildiği ve test ortamının yönetimini geliştirebileceği bir ortam sunuyorModern şebeke altyapısıyla bugün ülke genelinde evlere ve işyerlerine geniş yelpazede telekom hizmetleri sunan Türk Telekom, bulut bilişim ile BT hizmetlerinin kapsamını genişletmeyi hedefliyordu. Bu paralelde, IBM’in bulut çözümlerine yöneldi. Kurum içerisindeki BT kullanıcılarına mümkün olan en iyi bulut deneyimini sunarken, veri merkezini modernleştirme girişimi için de esnek bulut platformundan faydalanıyor.

AKTİF BİR KURULUM

Mevcut kaynaklarını en aktif biçimde kullanan kurum, devreye alacağı bulut çözümünün mümkün olduğu kadar sade ve basit olmasını arzu ediyordu. Türk Telekom; otomatik konfigürasyon ve self-servis portalı aracılığıyla BT personelinin yükünü hafifletmenin yanı sıra geliştirme ve test ortamını standarda oturtmayı ve basitleştirmeyi mümkün kılacak bir çözüm arıyordu.

YENİ HİZMETLER

Türk Telekom aynı zamanda maliyetleri yakından izlemeyi ve yeni bulut hizmetlerinin fiyatlandırma yapısını son kullanıcılara net biçimde aktarmayı istiyordu. "Sistem yöneticilerimizin ve geliştiricilerimizin maliyetlerle ilgili talepler hakkında bilgi sahibi olmalarını istiyorduk,” diye belirten Türk Telekom Danışmanı Mehmet Selçuk Karaca, "Bu anlamda IBM'in bulut hizmeti bize ölçme ve faturalama açısından uygun bir çözüm sundu." Yorumunu yaptı.

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23