• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Global Bilgi’ye ‘kaynaklık’ edecek

Yeniakit Publisher
2014-05-07 18:55:00 -
Global Bilgi’ye ‘kaynaklık’ edecek

Türkiye’nin lider müşteri ilişkileri yönetim merkezi Turkcell Global Bilgi, yenilikçi çözümlerine bir yenisini ekleyerek hizmete soktuğu İnsan Kaynakları Hizmet Merkezi ile şirketlerin insan kaynakları süreçlerindeki verimlilik ve kalite metriklerini üst noktalara taşıyor, “İşe Alım Operasyonları” ve “Çalışan İlişkileri ve İK Operasyonları Yönetimi” konularında uzman kadrosuyla hizmet veriyor. Turkcell Global Bilgi “İşe Alım Operasyonları” kapsamında müşterilerinin işe alım süreçlerindeki operasyonlarını optimize ederek onlar adına yürütüyor; firmalar için özel olarak oluşturulan başvuru hattı ile aday veri tabanı oluşturma, aday araştırması, telefon mülakatı, görüşme organizasyonu, geribildirim, süreç memnuniyet ölçümü ve işe giriş işlemleri gibi pek çok başlıkta hizmet veriyor.

Turkcell Global Bilgi İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı Ersin Aydın konuyla ilgili;  “Yaklaşık 15 bin çalışanı olan bir şirketler topluluğu olarak “insan kaynakları” alanında derin bir tecrübemiz ve başarılı çalışmalarımız var. Turkcell Global Bilgi olarak 2011 yılında European Business Awards tarafından “Yılın İşvereni” seçildik. Bu tecrübemizi ve çalışmalarımızı diğer firmalara aktarmak ve müşterilerimizin İK süreçlerine verimlilik ve kalite konularında katma değer sağlamak şirket hedeflerimizden biriydi. Ortaya koyduğumuz bu hedef doğrultusunda içinde İnsan Kaynakları Çağrı Merkezini de barındıran “İnsan Kaynakları Hizmet Merkezi”mizi devreye soktuk” dedi.

AYLIK 750 ÇAĞRI

Turkcell Global Bilgi’nin İnsan Kaynakları Hizmet Merkezi’nde aylık ortalama 750 adet çağrı ve 1500 adet de sistem üzerinden iletilen çalışan talebi karşılanıyor. Merkez, hizmete girdiği günden bu yana çalışan talepleri kapsamında 100 bin dakika görüşme gerçekleştirdi. Üst seviye çalışan memnuniyeti yakalamayı başaran merkez, firmalara da izlenebilirlik, ölçülebilirlik, standardizyon, verimlilik ve kalite konularında büyük faydalar sağlıyor.

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23