• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Dev firmalardan “cinsiyetsizlik” propagandası!

Yeniakit Publisher
2020-02-03 10:25:00 - 2020-02-03 10:26:24
Dev firmalardan "cinsiyetsizlik" propagandası!

Cinsiyetsizleştirme projesinin ilk adımı olan Toplumsal Cinsiyet Eşitliği zırvası, ülkemizde ticari faaliyet yürüten birçok uluslararası firma tarafından destekleniyor. Koç Holding, Bosch, Audi, Orkid, Barbie, Dove ve Nike gibi firmalar hazırladıkları reklam kampanyalarıyla “eşitlik” maskesiyle cinsiyetsizlik fitnesini yayıyorlar.

 Hakkı Bilir  İstanbul 

Türk aile yapısını dinamitleyen ve cinsiyetsizleştirme bataklığına zemin hazırlayan Toplumsal Cinsiyet Eşitliği (TCE) ifsadı, dev firmalar tarafından destekleniyor. Milyonlarca lira harcanarak çekilen reklam filmleri aracılığıyla cinsiyetsizlik ve sapkınlık olağan hale getiriliyor. Ülkemiz üzerinden milyonlarca dolar kazanan Koç Holding, Bosch, Audi, Barbie, Dove, Nike, Orkid gibi firmalar tarafından sipariş edilen reklam filmlerinde TCE maskesiyle cinsiyetsizlik vurgusu yapılıyor.

Fıtratla savaş

Kendi alanlarında ülkemizde büyük bir pazarın sahibi olan firmalar, Müslüman Türk milletinden kazandıkları paralarla sosyolojik yapımıza telafisi imkansız bir darbe vuruyor. Koç Grubu’nun 8 Mart Dünya Kadınlar Günü bahanesiyle yayınladığı reklam filmi buram buram cinsiyetsizlik kokuyor. “Roller çoktan değişti. Cinsiyetlere dair kalıp yargıları ortadan kaldırmak her şeyden önce fark etmekle başlar” sözleriyle cinsiyetsizliğin meşru hale getiriliyor. Koç’un bu tavrı Müslüman mahallesinde salyangoz satmak olarak yorumlanıyor.

Cinsiyet fitnesi

Daha önce Türkiye’yi karalayan reklam filmlerine imza atan Orkid isimli hijyen markası da aynı kirli propagandaya TCE zırvası üzerinden devam ediyor. ‘Kız gibi yap’ mottosuyla hazırlattığı reklamda, doğuştan gelen toplumsal rolleri reddeden bir bakış açısı sergileyen Orkid, ilahi düzene kafa tutuyor. Dove isimli sabun markası da “MyBeautyMySay” isimli reklam filminde, kadın ve erkeğin dış görünüşlerinin önemsenmemesi çağrısında bulunuyor. Audi’nin çektiği reklam filminde ise çocukların, kendilerine bahşedilmiş uhrevi hikmetleri reddetmesi telkini de bulunuluyor. Oyuncak pazarının önde gelen firmalarından olan Barbie’nin reklam filminde ise, cinsiyet kavramı da masumane davranışlar üzerinden önemsizleştiriliyor.

İyilik maskesi

Nike’in ‘Unlimited Courage’ isimli reklam filminde Chris Mosier isimli eşcinsel bir sapkını oynatarak, LGBTİ sapkınlığı olağan hale getiriliyor. Bosch da iki farklı cinsiyetin özelliklerini reddeden bir reklam filmine imza attı. 3 çocuklu bir ailenin anlatıldığı reklam filminde, alışılageldik baba figürünün dışında bir karakter üzerinden mesaj veren Bosch, kadın ve erkek kavramlarını yerle bir ediyor.

Yeni Akit Gazetesi

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

Hötöröf Türkmen Beyi Devlet

Yumuşak kurt suratsız gargamel devlet iyi anlar bu projeden.

hasan bağnaz

"eşitlik" bir devlet politikası olarak güler sabancıyla, karsın bir köyünde tezek yakan kadının hayat şartlarının eşitlenmesi olarak uygulansın bakalım, bu kapitalistler "eşitlik" sakızını ağızlarında çiğneyebilecekler mi?
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23