Avea, 2010 yılında uygulamaya başladığı ve yakında iş dünyasının yükselen bir trendi olacak çeviklik uygulamalarına ‘satış, müşteri hizmetleri ve insan kaynakları’ gibi birimleri de ekleyerek Türkiye’de bir ilke imza attı.
BEKLENTİLERE HIZLI CEVAP
Avea İnsan Kaynakları Grup Direktörü Bahattin Aydın:“Çevik Stüdyo, müşterilerimizin beklentilerini çok daha hızlı karşılamamızı ve onları memnun etmemizi sağlarken; aynı zamanda son zamanlarda pazar büyümesinde gösterdiğimiz liderliği de pekiştirecektir. Rakiplerimiz, çevik yöntemleri sadece Bilgi Teknolojileri ekiplerinde uyguluyor. Avea’da ise bunu diğer iş birimlerinde de bir icra aracı olarak kullanıyor ve farklılığımızı bir kez daha ortaya koyuyoruz.” şeklinde konuştu. Hâlihazırda 30 takımın çevik yöntemlerle başarılı sonuçlar elde ettiği Çevik Stüdyo yaklaşımıyla Avea; bilgi teknolojileri dünyasında kullanılan çeviklik yaklaşımını şirketin diğer birimlerinde kullanarak hız, kalite, esneklik, motivasyon ve işbirliğini artırıp müşterilerine daha hızlı çözümler üretmeyi hedefliyor.