• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Boykotu delmek için yerli malı oyunu Siyonist markalar diz çöküyor

Yeniakit Publisher
2024-09-12 09:18:00 -
Boykotu delmek için yerli malı oyunu Siyonist markalar diz çöküyor

Soykırımcı İsrail’in yanında olan ve açık mali destek veren uluslararası şirketler, boykot karşısında diz çökmeye başladı. İsrail destekçisi firmalar Müslümanların dünya çapında uyguladığı boykotu, satış yaptıkları ülkelerin ‘yerli’ ve ‘milli’ dilini kullanarak kırmaya çalışıyorlar.

 Sebahattin Ayan  İstanbul 

Siyonist İsrail, 7 Ekim 2023’te başladığı katliamlarına aralıksız olarak devam ediyor. Katil İsrail’in bir yıldır sürdürdüğü soykırımında Gazze Şeridi’ne düzenlediği saldırılarda en az 16 bin 715’i çocuk, 11 bin 308’i kadın olmak üzere 41 bin 20 Filistinli öldü, 94 bin 925 kişi yaralandı. İsrail’e destek açıklamaları yapan ve mali olarak destek veren uluslararası firmalar, boykot sonucunda başta ABD merkezliler olmak üzere bazı uluslararası şirketlerin satışlarının etkilendiği ve oluşan ekonomik kaybı telafi etmek için her türlü hileye başvurmaya başladığı ortaya çıktı. İsrail destekçisi firmalar Müslümanların dünya çapında uyguladığı boykotu delebilmek adına yerli malı oyununu oymaya başladı.

İşte İsrail destekçisi firmaların hileleri:

Türkiye pazarında boykotlardan ciddi şekilde etkilenen ve 2023 yılı raporuna göre Türkiye satış hacmi yıllık bazda dördüncü çeyrekte yüzde 21,8’e düşen Coca Cola, boykotu delmek için duygu sömürüsü yaparak üretimde “Esra’nın emeği”, “Hande’nin emeği” gibi ibareler ekleyerek Türkiye’deki kültürel yapıya uyum sağlamaya çalışmış ve katliamların kanının bulaştığı adını temizlemeye çalıştı.

Türkiye’de kararlılıkla yürütülen boykot, terör devleti İsrail’e verdiği destekle bilinen Burger King’de değişim rüzgarını başlattı. Soykırım kanını elinde taşıyan fast food zinciri, boykot karşısında daha fazla direnemeyerek isim değişikliğine gitti. Firmanın sosyal medya hesaplarından yapılan paylaşımlarda Türkiye’deki adını ‘Börgır’ olarak değiştirdiği görüldü.

Algida ise dolap ve dondurmalar üzerinde yalnızca “Meşhur dövme dondurma”, “Maraş dövme dondurma”, “Sade kol dondurma” ifadeleriyle ismini gizlemeye başladı.  

Öte yandan; Coca Cola, Ürdün’de de boykotu delme çalışmasına girişti. Coca Cola, Sprite gazozu Ürdün’de satışa çıkardığı ürünleri “Crush” markası adı altında satmaya başladı.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

Biz de o günleri göreceğiz

Önce diz çökecekler sonra tepe taklak gidecekler inşaallah...

fikri takip yapın, diğer müslümanların yaşadığı ülkelerle iletişim kurun ve güç birliği yapın SİYONİSTLER YIKILMADIKÇA SOYKIRIMA VE İSLAMA/İNSANLIĞA/İSTİKLALLERE SALDIRMAYA DEVAM EDECEK.....AYNEN BOYKOTA DEVAM DEVAM

...............
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23