• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

‘Alışılmadık ürünlerde epeyce yol katettik’

Yeniakit Publisher
2014-06-09 08:36:00 - 2014-06-09 07:13:59
‘Alışılmadık ürünlerde epeyce yol katettik’

Yıldız Holding’in “En İyinin İyisi” ödül töreninde bünyelerindeki 6 bin 202 satışçıyı kutlayan Murat Ülker, “Dünyaya yayıldıkça, uluslararası rekabeti daha fazla takip etmek zorunda kalıyorsunuz” dedi.

Yıldız Holding Yönetim Kurulu Başkanı Murat Ülker, dünyaya yayıldıkça daha geniş bir alanda rekabet etmek durumunda kaldıklarını, bu nedenle satışçılara büyük görev düştüğünü söyledi. 

Yıldız Holding ve grup şirketlerinin başarısına önemli katkı sağlayan “en iyinin iyisi” satışçıları ödüllendirildi. Türkiye ve yurtdışı satış teşkilatından 6 bin 202 çalışan arasından seçilenler ödüle layık görüldü. Yıldız Holding’de “en iyinin iyisi” olmak için 6 bin 202 satışçı yarıştı ve 59’u sahanın şampiyonu oldu.

Törende konuşan Ülker, 2013 yılında holdingin cirosunu yüzde 25 artırarak 15.7 milyar TL’ye ulaştığını, net satışların ise yüzde 28 arttığını vurguladı. Ülker, “Demek ki daha az harcayarak daha çok satmışız. Bunun haricinde, eskiden beri yapageldiğimiz işler de dahil bütün kategorilerimiz çift haneli büyüdük. Mesela atıştırmalık dediğimiz bisküvi, çikolata ana işimizde yüzde 16, gıdada yüzde 14, ambalajda yüzde 13, dondurulmuş gıda, kişisel bakım gibi kategorilerimizde ise yüzde 26’lık artışlar yaşadık. Bu başarıda satışçılarımız başta olmak üzere herkesin büyük payı var” dedi.

KÜÇÜK MUTLULUKLAR DAĞITIYORUZ

Yıldız Holding’in işlerinin dünyaya yayıldıkça dünya rekabetini de takip etmek durumunda kaldıklarına işaret eden Ülker, yıllar önce gittiği Şikago Atıştırmalık Şeker Fuarı’nda yaşadığı bir olayı anlattı: 

“İşlerimiz dünyaya yayıldıkça bütün dünyada rakiplerle boy ölçüşmek durumunda kalıyoruz. Bunun için de gidip rekabeti yerinde görmek lazım. Biz neredeyiz, onlar nerede? Geçtiğimiz günlerde Şikago’da “Sweet’n Snacks” fuarı vardı. Biz de Godiva ve De’mets ile katıldık fuara. Yıllar önce bu fuara ilk defa gittiğim zamanı düşünüyorum şimdi. “Acaba burada da mal satar mıyız?” diye bakınırken, Amerikalı satıcılar, “Fancy food (alışılmadık ürünler) olarak satış yaparsınız” demişlerdi. Şimdi bakıyorum da epey yol kat etmişiz çok şükür.”  

Yıldız Holding’in ana işinin gıda olduğuna dikkat çeken Ülker, “İşimiz küçük mutluluklar dağıtmak.Tabii ki, burada en önemli şey dağıtım” diye konuştu. 

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23